Anonym (Snyggt egentligen) skrev 2023-08-03 18:20:34 följande:
En fråga rent allmänt: Om en kvinna klär sig i nån slags latex/läder outfit och förför en man kommer han då förvänta sig att det blir nån slags bdsm och känna sig lurad när sexet bara blir väldigt lätt "dominans" att hon styr (utan förnedring/våld) men sexet är vanilj/vanilj+ ?
Jag tror jag hade sett riktigt het ut i en sån outfit och det hade vart kul att överraska med, men inte om han förväntar sig bdsm.
Som det svarats här i tråden tidigare: det är nog väldigt svårt att svara generellt på.
Om jag ändå ger mig på en gissning så är jag väldigt övertygad om att den absoluta merparten av de män som skulle få förmånen att bli förförd av dig i nån slags latex och/ eller läder outfit skulle nog inte alls ha förväntningar på nåt sätt att det skulle utvecklas mot bdsm. De skulle nog bara vara väldigt glada över att du öppnar för lek och bus.
Är du orolig så förklara vad du har för avsikter om partnern under tiden verkar få förväntningar som du inte är bekväm med. Det ska vara kul och spännande - inte kännas på ett sätt så det blir obekvämt och olustigt.
Go for it! Självklart.
Vi lever bara en gång - lek och ha kul.
Jag personligen: skulle blivit typ hur kåt som helst av det. Och jag som sagt tror de flesta skulle reagera likadant.