• Anonym (Tjej)

Killar som runkar ihop?

Hej, träffar en kille sen ett år tillbaka. Jag är 25 och han 26.

Han har berättat att när han var tonåring brukade han runka ihop med kompisar. Alltså typ stämde träff för det. Med ung menar han 18-20 år.

Är detta nåt vanligt som unga killar gör?

För mig låter det märkligt. Jag har aldrig ringt mina kompisar och bara: hej ska vi ses och onanera ihop ikväll?

• Svar på tråden Killar som runkar ihop?
  • Wolfdog

Nej, det är konstigt faktiskt att dom höll på och ringa och fråga om dom skulle göra det i den åldern. 

Själv runkade man ibland när polare var med runt 14, men då var det mer att man hade hängt hela dagen och så avslutades kvällen med en porrfilm och att alla låg för sig själva. 

Men aldrig så högt upp eller i den åldern. 
    Det var mer i utvecklingsfasen som man gjorde det.

• Anonym (Erfaren_man)

Några gör det i 12-14 års åldern. 

Det du beskriver är bögeri. Runkar de varandra också?

• Anonym (VHS-Ola)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-29 17:34:19 följande:
    Killar som runkar ihop?

Hej, träffar en kille sen ett år tillbaka. Jag är 25 och han 26.

Han har berättat att när han var tonåring brukade han runka ihop med kompisar. Alltså typ stämde träff för det. Med ung menar han 18-20 år.

Är detta nåt vanligt som unga killar gör?

För mig låter det märkligt. Jag har aldrig ringt mina kompisar och bara: hej ska vi ses och onanera ihop ikväll?

Visst hände det i sena tonåren. Men aldrig planerat.

Men du vet, man satt framför TV:n och hade kanske inte så mkt att göra så då fick det bli VHS-porr och så tog man fram kuken och runkade.

Känner til lde som runkade bulle på den tiden, men det avstod jag från att göra.
  • Postman

Njae vanligt och vanligt, jag tror inte att det är så vanligt men det  händer säkert nu och då så det är nog inte helt ovanligt heller. 
    Nu är jag hundra år men i min ungdom var jag aldrig med om det.  

• Anonym (P)

Det är nog endast öppet eller latent homosexuella killar som möjligtvis gör så. Definitivt inget normalt beteende för straighta killar.

• Anonym (VHS-Ola)
    Anonym (!!!) skrev 2023-07-29 22:49:09 följande:

De är bögar!

Nej. Hört talas om killar som runkade bulle i tonåren? Du vet, killar som runkar i grupp och sprutar på samma kanelbulle (eller kanelsnäcka)

Det kan man göra då, men inte i 50-årsåldern.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (VHS-Ola)
    Anonym (greg) skrev 2023-07-29 23:44:54 följande:

Men vafan nu kom jag in på fel tråd. Hur tar jag bort det

Ja, hon har stora pattar.
Svar på tråden Killar som runkar ihop?