• Anonym (Tjej)

Killar som runkar ihop?

Hej, träffar en kille sen ett år tillbaka. Jag är 25 och han 26.

Han har berättat att när han var tonåring brukade han runka ihop med kompisar. Alltså typ stämde träff för det. Med ung menar han 18-20 år.

Är detta nåt vanligt som unga killar gör?

För mig låter det märkligt. Jag har aldrig ringt mina kompisar och bara: hej ska vi ses och onanera ihop ikväll?

• Svar på tråden Killar som runkar ihop?
  • Anonym (P)
    Anonym (VHS-Ola) skrev 2023-07-29 23:43:10 följande:
    Nej. Hört talas om killar som runkade bulle i tonåren? Du vet, killar som runkar i grupp och sprutar på samma kanelbulle (eller kanelsnäcka)

Det kan man göra då, men inte i 50-årsåldern.
    Det där är bara en vandringsskröna, Ingen har gjort det i verkligheten. Att onanera tillsammans är ett sätt att hantera sin homosexuaitet eller bisexualitet innan man tagit steget fullt ut.
  • Freddie K

När jag var ung onanerade jag och en kompis tillsammans vid några tillfällen. Vi runkade även av varandra. Det var mysigt.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Näst sist)
    Anonym (VHS-Ola) skrev 2023-07-29 23:43:10 följande:
    Nej. Hört talas om killar som runkade bulle i tonåren? Du vet, killar som runkar i grupp och sprutar på samma kanelbulle (eller kanelsnäcka)

Det kan man göra då, men inte i 50-årsåldern.
    Den sista som träffade bullen måste äta den
  • Pixie99
    Anonym (Näst sist) skrev 2023-07-30 07:31:16 följande:
    Den sista som träffade bullen måste äta den
    Det där är bara en vandringshistoria som någon redan har skrivit.

Vi lever inte i 60-talet längre. Varför är det så svårt för vissa att acceptera att gay-killar kan ha sex med varandra utan att det alltid ska göras om till något skämtsamt, sunkigt eller äckligt? 
  • Anonym (Mannen)

Jag brukade kolla porr och runka med en kompis i unga år. Vi provade även att runka åt varandra och ta den i munnen för att känna hur det kändes. När vi hittade flickvänner slutade runkandet tillsammans. Tror många har förutfattad syn på sexualitet där det bara finns svart eller vitt.

• Anonym (P)
    Anonym (Mannen) skrev 2023-07-30 08:39:17 följande:

Jag brukade kolla porr och runka med en kompis i unga år. Vi provade även att runka åt varandra och ta den i munnen för att känna hur det kändes. När vi hittade flickvänner slutade runkandet tillsammans. Tror många har förutfattad syn på sexualitet där det bara finns svart eller vitt.

Det är vanligare än man tror att man har en sexualitet som sträcker sig över könsgränserna. Det låter som att du betraktar din homosexualitet som en "fas" som du kommit ur, att det är något onormalt eller sjukt som du har lämnat bakom dig. Du är uppenbarligen bisexuell / pansexuell och det är den enkla sanningen hur mycket än du försöker ändra på det. 
  • Anonym (Tjej)
    Pixie99 skrev 2023-07-30 07:47:26 följande:
    Det där är bara en vandringshistoria som någon redan har skrivit.

Vi lever inte i 60-talet längre. Varför är det så svårt för vissa att acceptera att gay-killar kan ha sex med varandra utan att det alltid ska göras om till något skämtsamt, sunkigt eller äckligt? 
    Men han är inte gay.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (P) skrev 2023-07-30 08:58:57 följande:
    Det är vanligare än man tror att man har en sexualitet som sträcker sig över könsgränserna. Det låter som att du betraktar din homosexualitet som en "fas" som du kommit ur, att det är något onormalt eller sjukt som du har lämnat bakom dig. Du är uppenbarligen bisexuell / pansexuell och det är den enkla sanningen hur mycket än du försöker ändra på det. 
    Det handlar inte om mig utan min kille.
  • Anonym (Tjej)
    Freddie K skrev 2023-07-30 07:20:52 följande:

När jag var ung onanerade jag och en kompis tillsammans vid några tillfällen. Vi runkade även av varandra. Det var mysigt.

Ok, men du är inte homosexuell?
  • Anonym (!!!)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-07-30 13:13:30 följande:
    Ok, men du är inte homosexuell?
    Hur tänkte du nu? Har man sex med samma kön är man givetvis homosexuell.
  • Anonym (VHS-Ola)

Var det inte någon mer som satt med svajande stånd tillsammans med en kompis förr?
    Ni vet, när det bara fanns tidningar och film att runka till?

Svar på tråden Killar som runkar ihop?