• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Mololo

Mitt barn sa till mig i morse, ?Mamma, det hade varit kul om du fick ett barn till. Jag önskar att jag hade ett småsyskon?.

? så satt man där i soffan med gråten i halsen efter att precis innan ha tagit ännu ett negativt graviditetstest efter månader av försök. 😭😭 

• Bär
    Syskonförsök skrev 2023-09-20 07:20:58 följande:

Försök 16 medräknat ett missfall och äl+9 idag fick jag detta. Så glad så jag gråter ❤️❤️❤️
    //

Återvänder till denna tråd enbart för att säga GRATTIS!! Så glad för din skull!!
  • Syskonförsök

Åh tack bär❤️

denna gången känns det redan som det går vägen. Har känningar redan och sjukaste strecket nu på kvällen em äl+9 ändå 😭❤️ så snabbt ökade det inte senast när det blev missfall

Bär skrev 2023-09-20 18:17:46 följande:
    Återvänder till denna tråd enbart för att säga GRATTIS!! Så glad för din skull!!
  • Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-09-20 07:20:58 följande:

Försök 16 medräknat ett missfall och äl+9 idag fick jag detta. Så glad så jag gråter ❤️❤️❤️
    //

Gick in av en slump nu då jag redan passerat bmi och fått mens. Så glad av att se detta! Stort grattis!❤️❤️🌸
  • Bär
    Syskonförsök skrev 2023-09-20 18:57:07 följande:

Åh tack bär❤️

denna gången känns det redan som det går vägen. Har känningar redan och sjukaste strecket nu på kvällen em äl+9 ändå 😭❤️ så snabbt ökade det inte senast när det blev missfall

Men så fint streck och så tidigt också!! 
    Låter positivt att du känner så, jag tror det går vägen denna gång för dig ❤️
  • Syskonförsök

Åh tack barabara❤️❤️❤️ jag hejar på och håller alla tummar för dig framåt ❤️❤️❤️

Barbrastreisand skrev 2023-09-20 19:58:57 följande:
    Gick in av en slump nu då jag redan passerat bmi och fått mens. Så glad av att se detta! Stort grattis!❤️❤️🌸
  • Syskonförsök

Tack❤️❤️

Bär skrev 2023-09-20 22:10:21 följande:
    Men så fint streck och så tidigt också!! 
    Låter positivt att du känner så, jag tror det går vägen denna gång för dig ❤️
  • Anonym (Hoppas hoppas)

BIM idag för mig, vrider och vänder på testet för det är svagt. Första bilden tog jag 1 minut efter jag testat och andra efter 10 minuter, och egentligen ska det ju vara inom 5 minuter. Man kan bli knäpp av detta alltså. Jag är försiktigt hoppfull. 

• Anonym (Anonym(Daisy))
    Anonym (Hoppas hoppas) skrev 2023-09-21 12:09:38 följande:

BIM idag för mig, vrider och vänder på testet för det är svagt. Första bilden tog jag 1 minut efter jag testat och andra efter 10 minuter, och egentligen ska det ju vara inom 5 minuter. Man kan bli knäpp av detta alltså. Jag är försiktigt hoppfull. 

Hej! Vad sjukt, också BIM idag och jag har precis varit med om samma!! Men jag hade först ingenting alls (jag ser ett litet litet streck på din första?) och sen rätt starkt efter 20 min när jag råkade kolla igen... Som du säger.. Försiktigt hoppfull ... <3

När ska du testa igen?
  • Anonym (Hoppas hoppas)
    Anonym (Anonym(Daisy)) skrev 2023-09-21 12:37:03 följande:
    Hej! Vad sjukt, också BIM idag och jag har precis varit med om samma!! Men jag hade först ingenting alls (jag ser ett litet litet streck på din första?) och sen rätt starkt efter 20 min när jag råkade kolla igen... Som du säger.. Försiktigt hoppfull ... <3

När ska du testa igen?
    Åh, ja det blir så knäpp när man inte har nåt resultat, man får försöka slappna av. Jag tänkte försöka vänta 2 dagar, alltså testa på morgonen på lördag. Om mensen håller sig så är det ju också positivt liksom :) 

Hur ska du göra? Håller tummarna för oss båda <3 
Svar på tråden BIM September 2023