BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Mitt barn sa till mig i morse, ?Mamma, det hade varit kul om du fick ett barn till. Jag önskar att jag hade ett småsyskon?.
? så satt man där i soffan med gråten i halsen efter att precis innan ha tagit ännu ett negativt graviditetstest efter månader av försök. 😭😭
Försök 16 medräknat ett missfall och äl+9 idag fick jag detta. Så glad så jag gråter ❤️❤️❤️
//
Åh tack bär❤️
denna gången känns det redan som det går vägen. Har känningar redan och sjukaste strecket nu på kvällen em äl+9 ändå 😭❤️ så snabbt ökade det inte senast när det blev missfall

Försök 16 medräknat ett missfall och äl+9 idag fick jag detta. Så glad så jag gråter ❤️❤️❤️
//
Åh tack bär❤️
denna gången känns det redan som det går vägen. Har känningar redan och sjukaste strecket nu på kvällen em äl+9 ändå 😭❤️ så snabbt ökade det inte senast när det blev missfall
Åh tack barabara❤️❤️❤️ jag hejar på och håller alla tummar för dig framåt ❤️❤️❤️
Tack❤️❤️
BIM idag för mig, vrider och vänder på testet för det är svagt. Första bilden tog jag 1 minut efter jag testat och andra efter 10 minuter, och egentligen ska det ju vara inom 5 minuter. Man kan bli knäpp av detta alltså. Jag är försiktigt hoppfull. 

BIM idag för mig, vrider och vänder på testet för det är svagt. Första bilden tog jag 1 minut efter jag testat och andra efter 10 minuter, och egentligen ska det ju vara inom 5 minuter. Man kan bli knäpp av detta alltså. Jag är försiktigt hoppfull.