• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Syskonförsök

Grattis! Välkommen till bf juni 2024 tråden om du vill följas 🥰🥰 

Anonym (Anonym(Daisy)) skrev 2023-09-21 22:39:43 följande:

Har plussat.. är helt i chock!! Provat typ 3 olika test för att vara säker och alla var tydligt positiva, även den digitala! Det här kommer efter 6 långa månader sedan  mitt missfall.. Hoppas hoppas hoppas den här vill stanna nu <3

Grattis till er som också plussat och jag har håller tummarna för er andra att det händer snart! 

• EFW
    Oväntadedrömmen skrev 2023-09-22 07:29:25 följande:

Äl+8 idag, tiden går långsamt.  Jag har ätit mina tabletter för pmsdn i över 2 veckor nu tror jag och hoppas på att det ska fortsätta kännas okej fram till eventuell mens 🙂

Här blir nog första testet imorgon, med babyplans tidiga test. Jag tycker de har varit bra och har hittills under dessa snart 11månaderna inte fått något spökstreck 🙂

Spännande nästan som jag då 😃 Brukar du testa äl+9? Håller tummarna för dig! 🍀🤞
  • Anonym (Anonym(Daisy))
    Syskonförsök skrev 2023-09-22 07:40:16 följande:

Grattis! Välkommen till bf juni 2024 tråden om du vill följas 🥰🥰 

Tack!! Och grattis till dig med! ❤️ Gärna, mitt bf är egentligen 31-maj men hänger gärna i juni tråden också, man vet ju aldrig 😂🥰
  • cutepenguin
    Anonym (Anonym(Daisy)) skrev 2023-09-22 08:58:49 följande:
    Tack!! Och grattis till dig med! ❤️ Gärna, mitt bf är egentligen 31-maj men hänger gärna i juni tråden också, man vet ju aldrig 😂🥰

Jag har BF 28 maj, men tänkte också att jag hänger lite i juni-tråden 😂👍🏼 

Och grattis! ❤️

• Malmötjej

Grattis till alla plus! <3 

Här kom mensen i morse så jag går över till oktober-tråden. 

• Anonym (Anonym(Daisy))
    cutepenguin skrev 2023-09-22 09:01:43 följande:

Jag har BF 28 maj, men tänkte också att jag hänger lite i juni-tråden 😂👍🏼 

Och grattis! ❤️

Ok kul 😄 Tack, detsamma! ❤️
  • Syskonförsök

Alla är välkomna till juni tråden❤️ hoppas vi blir fler som plussar nu och anländer ❤️❤️❤️ håller tummarna för alla er som är kvar! Och annars för er andra i oktober ❤️

• Vinter01

En fråga till er som testar tidigt 😄. Hur tidigt testar ni? Jag har RFSU testa tidigt test hemma och är nu på ÄL+6. har plussat väldigt tidigt med mina två tidiga barn men minns inte när.
    förstår att jag måste vänta några dagar till.. men gud vad jobbigt det är.
    svar om att vänta tills bim undanbedes 😂

• cutepenguin
    Vinter01 skrev 2023-09-22 11:15:34 följande:

En fråga till er som testar tidigt 😄. Hur tidigt testar ni? Jag har RFSU testa tidigt test hemma och är nu på ÄL+6. har plussat väldigt tidigt med mina två tidiga barn men minns inte när.
    förstår att jag måste vänta några dagar till.. men gud vad jobbigt det är.
    svar om att vänta tills bim undanbedes 😂

Jag testade på ÄL+10. 🥰 Och fick positivt.

• EFW
    Syskonförsök skrev 2023-09-22 10:40:49 följande:

Alla är välkomna till juni tråden❤️ hoppas vi blir fler som plussar nu och anländer ❤️❤️❤️ håller tummarna för alla er som är kvar! Och annars för er andra i oktober ❤️

Vill ju gärna hänga med, men negativt i dag äl +9 men Hoppas hoppas att jag får anledning att komma med 😃🤞
Svar på tråden BIM September 2023