Gravid men han är upptagen
- inte tänkt outa för mycket så nån lyckas komma på vem det är
vore ju illa att de kom fram här
genom familjeliv liksom
Försökt prata med honom nu han vet va de handlar om men som en struts sticker han huvudet i sanden o har inte tid.. hur fan ska ja tolka det blir bara arg o ledsen. Skiter snart o han helt o löser allt på mitt sätt utan hans inblandning frågan är hon?
Ja. och idag är de ju väldigt lätt med my Heritage o andra appar att få veta sitt ursprung så har också kommit fram till att det vore dumt att ej berätta för barnets skull främst.
vet dock inte hur familjerätten skulle kunna få hans namn om jag hade låtsas inte veta det, ex de som blir gravida utomlands eller efter krogen visst den moraliska biten tänker ja ej men hur de ska kunna ta reda på det liksom.
Då är de full fart med mindre trevliga sms och samtal om att ja måsta
ta bort det. Extrem härskar teknik blir så ledsen. Lägger
allt på mig. ? ja måste ju förstå att detta ej går ? ? det är
de enda rimliga? ? du måste ta bort det?
det är ett barn är i vecka 8 på torsdag och han har mage o berätta hur enkelt det är med abort bara 2 piller sen klart.
mår så dåligt av detta va tusan ska till läkare i veckan för att tidsbestämma men vet ju redan eftersom jag bara varit med honom.
Ska man nu säga: skit du i allt skriver far okänd o så
får vi se om de gör nån utredning eller ej eller fråga om han vill stå
med?
men efter hans press nu gråter ja var kväll o funderar på
abort nått ba inte gjort sen enbart första dagarna sen lom hormoner o de tankarna försvann? ..
Det är därför man inte berättar något för killen förrän det är för sent för att göra abort. Man riskerar onödiga gräl och man riskerar att bli pressad känslomässigt. Du var ju så säker att du skulle behålla det och han inget bestämmer men nu tvivlar du.
Vore jag du så skulle jag inte svara eller vara tillgänglig för denna kille mer. Det finns inget att diskutera mer. Eventuellt först upplysa honom om att det är ditt beslut och att möjligheten för abort finns inte till för män som inte vill ha barn, och om han inte slutar argumentera och pressa dig om det så kommer du inte svara honom mer.
Ja så är det ( sambo) men sak samma. Så märkliga argument bara de funkar ju ej de här varken för dig eller mig-
måste ju avbryta o de e enkelt bara o ta tabletter innan v 10 o han hade räknat ut på sitt vis vilken vecka ja va i men de e ju inte så man räknar dock men killar vet väl ej de.. han räkna från när ja blev gravid.
Avsluta både graviditeten och relationen. Dömt att misslyckas båda två. Han kommer aldrig lämna sin fru. Han leker och utnyttjar dig. Hur kan du ens överväga att fortsätta graviditeten med berott mod där barnet aldrig ens har en rimlig chans att få en fader i sitt liv? Ruskigt ego. Ja jag tycker Lina om de som väljer att få barn på egen hand. Visst fattar jag att det skiter sig även med de nästa intentioner men att starta på noll är tufft.
Unna dig en riktig partner Som kan stå för relationen med dig. Dom vill bilda familj med dig. Skit i den otrogne ynkryggen. Låt dig inte trampas på.
Låter lite konstigt att du inte kan göra abort? Det här är ju de absolut sämsta förutsättningar som man kan ha inför att bli förälder, bäddat för skitiga konflikter under lång tid. Det är väl inte det man önskar sitt barn?
Hur har det gått? Vad gjorde du TS?
Hon vet om graviditeten nu men reagerade knappt men ja hon vet osäker om hon ens tror på det. hon har raderat typ allt och blockerat mig så kan inte ens säga till honom vad som sker känns sådär när ja lovat hålla han uppdaterad. Jag klarar mig fint och behöll baby snart dax.