Äggdonation 2023/2024
Då är det bara köra då när kroppen är redo. Själv har jag varit på transfer idag. Hoppas så det fungerar denna gång. Är på klinik i Mallorca kom hit igår tisdag eftermiddag och åker hem fredag eftermiddag. Jag försöker om möjligt och om ekonomin tillåter att inte stressa igenom det utan se det som en minisemester och en tid för avslappning. Kommer stressa upp mig själv ändå så det räcker när jag är hemma och leta efter tecken. Ska försöka försöka verkligen att inte göra det denna gång. Försöka inte tjuvtesta innan heller..Min testdag är jag bortrest så kommer meddela kliniken att vi måste skjuta upp den ett par dagar. Nu har jag tänkt till lite och har hotell som har frukost till halv 2 så jag kan äta flera gånger om om jag vill. Öppnar 8 på morgonen så blir inte så dyrt, en middag på kvällen i övrigt och kanske en glass. Även tagit resan på avbetalning så en liten avgift månad för månad istället för en stor utgift på en gång. Nu blir det mindre fokus på att känna efter och oroa sig då i ett par dagar i alla fall..Går och typ vaggar fram här. Blev omsprungen av ett äldre herre med käpp..Då är det lagom tempo.
Har du någon med dig på resan? min sambo var med vid transfern och han tyckte det var så himla häftigt att kunna se när det hände, de visade ultraljudet på en tv på väggen och så fick man en bild efter också.
Min mens började inatt så nu påbörjar vi vårt andra försök, det känns så mycket lugnare denna gången nu när man vet vad som väntar.