• Anonym (Hejpådig)

Minneslucka

Är det möjligt att 7 månader efter en fylla få för sig att man legat med en kille. Dock finns det inget som tyder på att man har gjort det men då har man fått för sig att man kanske haft en minneslucka på 1 timme och under tiden har det hänt? För i övrigt minns man hela kvällen, allt från hur man tog sig dit, hem, vad man åt och vart man sov.  

dessutom frågat killen som sagt att det inte har hänt, och själv har man inga som hälls minnesfragmen..

• Svar på tråden Minneslucka
  • Yuppyupp

Varför fortsätter du att lägga upp trådar när alla svarar dig samma sak! Du vägrar verkligen att lyssna på allas råd, ändå fortsätter du att be om dom? Det är liksom höjden av. Ja, idioti, jag vet inte vad. 

• Anonym (Prat)
    Yuppyupp skrev 2023-08-21 20:58:56 följande:

Varför fortsätter du att lägga upp trådar när alla svarar dig samma sak! Du vägrar verkligen att lyssna på allas råd, ändå fortsätter du att be om dom? Det är liksom höjden av. Ja, idioti, jag vet inte vad. 

Mja, det är en del i tvångstankarna, skov när TS postar.
  • Anonym (Prat)
    Anonym (XXX) skrev 2023-08-21 18:44:06 följande:

Är det här tredje tråden nu? Jag svarar som jag redan har svarat dig två gånger (minst). 

Gör inget nu, har du gått sju månader så kan du gå två månader till. Men skicka gärna efter ett faderskapstest ifrån en firma i utlandet som gör sådana tester anonymt och privat, redan nu, så har du det redo när ditt barn är fött. Då tar du lite DNA från barnet genom att gnugga med tops inne i dess gom eller insidan av kinden, och du tar DNA från din man t.ex. genom att ta hårstrån från hans hårborste (hårsäckarna alltså), eller ett tuggummi han tuggat på eller vad du nu kan hitta. Innehållet från en kondom funkar också, såklart. Följ anvisningarna i kitet du får hem. 

Sedan skickar du in detta och väntar på svar. Sedan har du svaret inom några veckor, och där kommer det med all sannolikhet att stå att din man är fadern - och då kan du släppa och glömma det här! Skulle det mot all förmodan visa sig att han inte är fadern så VET du, och kan tänka efter hur du vill göra i lugn och ro. Fråga gärna om råd här igen i så fall!

Men du ska släppa detta för stunden, inte grubbla över det, för du kan ändå inget göra förrän barnet är fött. Du har snart en förlossning framför dig, och du behöver ladda upp inför den. Sova, vila, äta bra, vara ute och gå i friska luften, inte grubbla! Tänk på att till och med ditt mardrömsscenario skulle vara sant, så har många andra kvinnor överlevt det före dig. Du bor i Sverige och kan få hjälp av samhället på olika sätt. 

TS ska inte hålla på att betala för DNAtester. Det göder bara tvångstankar.
  • Anonym (Hejpådig)

Jag har INTE lagt upp tidigare, detta är första gången. försökt hitta liknade trådar men har inte hittat ni får jätte gärna länka de ❤️

• Anonym (Prat)
    Anonym (Hejpådig) skrev 2023-08-21 22:23:50 följande:

Jag har INTE lagt upp tidigare, detta är första gången. försökt hitta liknade trådar men har inte hittat ni får jätte gärna länka de ❤️

Du kan ju ha tagit bort tråden.

Det var tex en tråd rätt nyligen om någon som hade tvångstankar och nojade att hon kanske legat med en annan , och att den killen iaf kanske var pappan, även om precis allt med det var orimligt - och som tänkte ta ett DNA-test för 13000 kr för att stilla tvångstankarna.
  • Anonym (Prat)

Kollade sökfunktionen och det finns iaf två sådana trådar i cachen (?) men de tycks borttagna för klickar man på länkarna får man 403 not found. 

• Anonym (Hn)
    Anonym (Hejpådig) skrev 2023-08-21 22:23:50 följande:

Men asså lägg av. Tror du vi är dumma eller?
  • Anonym (Hejpådig)
    Anonym (Hn) skrev 2023-08-22 07:16:31 följande:
    Men asså lägg av. Tror du vi är dumma eller?
    Jag har inte sagt att någon är dum, jag hade kunnat stå för de om ja hade skrivit ett tidigare inlägg och enligt er raderat de (?). Jag ville skriva av mig och gjorde det, förstår inte vad ni vinner på att försöka dumförklara mig. Har ni inget snällt att säga låt bli att kommentera! ❤️
  • Anonym (Prat)
    Anonym (Hejpådig) skrev 2023-08-22 22:57:02 följande:
    Jag har inte sagt att någon är dum, jag hade kunnat stå för de om ja hade skrivit ett tidigare inlägg och enligt er raderat de (?). Jag ville skriva av mig och gjorde det, förstår inte vad ni vinner på att försöka dumförklara mig. Har ni inget snällt att säga låt bli att kommentera! ❤️
    Folk ger dig bra svar och hjälp i tråden. 

Det folk reagerar på är att det funnits trådar nyligen med extremt likartad frågeställning, även om dessa nu raderats. Att leva med tvångstankar som du gör kan också lätt medföra att man startar en snarlik tråd fler gånger när man kommer in i skov, för att hoppas på att kunna släcka oron. Men drt hjälper inte långsiktigt.
  • Anonym (Hn)
    Anonym (Hejpådig) skrev 2023-08-22 22:57:02 följande:
    Du är inte ärlig mot dig själv så hur ska du vara ärlig mot oss?.
Svar på tråden Minneslucka