• Core

Visa upp sig

Jag har hantverkare, lämnade det för några år sedan. Men folk skulle inte tro på hur ofta det flashades i fönster när man gick på ställningen, uppenbarligen medvetet.

Nu var vi två yngre män i bra form som alltid jobbade ihop vilket kanske hjälpte till lite, tvivlar på att det händer avdankade tjockisar, men ändå .

• Core
    Anonym (Lnn) skrev 2023-08-22 21:01:21 följande:
    Ska alla i duschen på badhuset eller gymet avlägsna sig när Ers Höghet behagar att gå in?
    Haha vafan är det för liknelser ni kör med? Är det nån form av aggressiv pseudofeminism? Går det lika bra att  en snubbe sitter manspread och låter kuken dingla lite fint mot smidigt vänd mot tjejer?

Släng runt med fittan hur mycken ni vill, jag kunde inte bry mig mindre, men sluta upp med hyckleriet, det blir ju patetiskt 
  • Core
    Anonym (Kilten) skrev 2023-08-23 07:07:30 följande:
    Är väl ändå lite skillnad på att faktiskt visa det och att några sliskiga människor spanar in under kjolen/klänningen, eller jämställer du att bära kjol och klänning med att vifta med könet helt öppet? 

Prova att anmäl att du sett könet under en kjol så får vi svart på vitt vad lagen anser om smygtittare. Man har ett val att inte kika mellan benen på kjolbeklädda personer. 
    Lite för korta och luftiga shorts och pitten kommer hänga där. 
  • Core
    Anonym (Kilten) skrev 2023-08-23 08:24:25 följande:
    Du får prova, jag vill gärna se det prövas för det kommer med all sannolikhet inte klassas som blottning.
    Nej men nu talar vi ju ur etiskt perspektiv, om det är likställt att en man låter kuken hänga ned synlig medvetet, som en kvinna som spreadar 
Svar på tråden Visa upp sig