• HenrikP

Visa upp sig

Har en fråga till er kvinnor. Jag besökte flera uteserveringar nu i somras och vid 2 tillfällen hamnade jag i ett läge där en kvinna satt en bit bort vid ett bord med kort kjol och som särade på benen diskret och på så sätt visade upp hela härligheten. Det kändes som det var medvetet att jag skulle se. Min fråga, är det vanligt förekomande? tänder vissa kvinnor på att andra kan se? 

• Svar på tråden Visa upp sig
  • Anonym (C)

Nej det är inte vanligt förekommande men det är heller inte unheard of.

• Pixie99

Det är nog inte alldeles ovanligt att kanske gå ut med kort kjol utan trosor som något personligt experiment eller för att skapa en lekfull sexuell spänning mellan en kvinna och hennes partner. Det har jag själv gjort vid några tillfällen, och ja, det är både erotiskt och faktiskt ganska spännande.

Men aldrig någonsin har jag känt någon lust att gå ut ensam på en uteservering och visa upp könet för en främmande man. Det skulle kännas väldigt vulgärt och osexigt, dessutom skulle man ju riskera att råka blotta sig för någon som man har en icke-sexuell relation till, exempelvis en granne eller arbetskollega.

• Anonym (Y)

Vill bara säga blä. Och att de borde polisanmälas. 

• Anonym (77)
    Anonym (Y) skrev 2023-08-20 15:20:36 följande:

Vill bara säga blä. Och att de borde polisanmälas. 

Precis. Blottning är olagligt. 
  • Guldnovan

Ledsen att göra dig besviken men nej det är är nog en fantasi och dröm hos en del män. Men det förkommer säkert ibland. Eller så  satt  en man i närheten och bevakade dig och du var deras mentala leksak. 

• Anonym (.)

Kan ha varit en kvinna som är har Histrionisk personlighetsstörning (HPD).  Vet en sån i mitt liv och jag har alltid undrat varför hon ständigt tycker det är lämpligt att visa tuttarna för allt och alla, min man är inkluderad i den samlingen. Det + allt det andra hon säger och gör gör henne kusligt lik en som har HPD. 

• Anonym (Önsketänkande)

Om jag sitter avslappat så är benen lite särade. Det är ju därför kvinnor ofta korsar benen när de har kjol. Men om man druckit lite eller sitter länge, så kanske man glömmer att korsa. Tror verkligen att inte att två kvinnor suttit och visat upp sig för dig. Det är mest önsketänkande eller fantasti från din sida.

• Anonym

Fotografera och polisanmäl

• Anonym (Önsketänkande)
    Anonym skrev 2023-08-20 20:19:07 följande:

Fotografera och polisanmäl

Tycker du att TS verkar ha tagit illa vid sig av att kvinnorna visade "härligheten" för honom?
  • Anonym
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-20 20:26:15 följande:
    Tycker du att TS verkar ha tagit illa vid sig av att kvinnorna visade "härligheten" för honom?
    Ja, 
Svar på tråden Visa upp sig