Inlägg från: Anonym (Man 53 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 53 år)

Kläder under sex

Ett favoritämne för mig!Glad
    Detta med att kläder kan bidra till att förhöja den sexuella laddningen mellan människor är ju ingen överraskning och det är nog väldigt många som njuter av att se att sin partners omsorgsfullt valda plagg för att upplevas sensuell. 

Jag tycker att det är en stor och viktig del av helhetsupplevelsen att oftast börja påklädda såväl jag som min sexpartner...

Jag tänder mycket på vackra feminina sensuella kläder av alla typer, såväl underkläder som alla andra plagg och också skor. 

Att få klä av sin sexpartner är en underbar del för mig. Om jag då också blir överraskad över vilka plagg som bärs under blir det ännu bättre. Ofta (alltid!) njuter jag mycket av att gå på upptäcktsfärd under förspelet när mina fingrar smeker min partner och får upptäcka vilka underkläder som bärs just vid det tillfället. 
    Att förnimma kanten på ett par stayupstrumpor på låret eller konturerna av en stringboby i svanken är vansinnigt upphetsande. 

Sen kan sammanhanget göra att det blir olika plagg så klart. Att få smeka av ett par välsittande kompressionstights som döljer en liten stringtrosa under när partnern tränat kan vara lika upphetsande som att få ta av en formell dräkt och se en korselett med strumpebandshållare som burits under hela kvällen när vi varit ute på formell middag.

Höga klackar behålls mycket gärna på under sex, är så grymt sexigt helt enkelt. Tungan ute Och då innebär det också att kjol eller klänning ofta är en fördel då avklädandet kan ske smidigt och strumpor och klackar enkelt och naturligt kan vara kvar.

För att ge ett svar på din fråga så JA, gärna kläder på vid sex.
    Sen kan det innebära att allt är på inklusive ytterkläder och det ibland är bara en trosa som åker av och/ eller en gylf som öppnas för att möjliggöra ja ni förstår vad.
    Men det kan också innebära att avklädningen tar kanske ända upp till en timme och innebär att vi båda till slut båda är nakna. 
    Och allt däremellan!!

• Anonym (Man 53 år)
    fultextad användarhandbok skrev 2023-08-29 15:41:03 följande:

Det är viktigt med säker sex. Alltså är det brukligt att ha sex iförd flytväst, hjälm, skyddsglasögon och varselväst utanpå overallen. Allt annat är ansvarslöst.

Du utövar nån form av platoniskt sex då gissar jag istället för fysiskt sex...Foten i munnen
Svar på tråden Kläder under sex