• Anonym (TS)

Kläder under sex

Hur mycket kläder vill ni ha på er under sex? Helnaket eller något plagg kvar? Jag förstår såklart att det är skillnad mellan en snabbis på köksbordet eller en lång session i sovrummet, men det hade varit kul att höra hur andra tänker kring detta.

• Svar på tråden Kläder under sex
  • Anonym (S)

Ju färre klädesplagg desto bättre. Här kör vi helnaket

• Anonym (Påklädda)

Vid lite mer ?planerat? sex börjar det oftast påklätt, dock med lite mer sexiga plagg. Vanligen åker de dock av allt eftersom?
    Senast vi hade sex var jag (mannen) helt naken och min sambo hade en kort lack-klänning och höga stövlar på hela tiden. Drömmer

• Anonym (Sophie)
    Anonym (Påklädda) skrev 2023-08-28 14:41:45 följande:

Vid lite mer ?planerat? sex börjar det oftast påklätt, dock med lite mer sexiga plagg. Vanligen åker de dock av allt eftersom?
    Senast vi hade sex var jag (mannen) helt naken och min sambo hade en kort lack-klänning och höga stövlar på hela tiden.  // Drömmer

Låter härligt!! Tungan ute
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Påklädda) skrev 2023-08-28 14:41:45 följande:

Senast vi hade sex var jag (mannen) helt naken och min sambo hade en kort lack-klänning och höga stövlar på hela tiden.  // Drömmer

Härligt. Så sexy 
  • Anonym (Dirty old man)

Jag tänder på tjejfötter och vill att tjejen är naken förutom strumpor, stayups eller strumpbyxor. Det är den ultimata klädseln när det är dags för sex. Själv är jag väl oftast helt naken, men ibland kan jag också vara mer påklädd för att betona den så gott som nakna tjejens utsatthet, dominant man som jag är.

• Pixie99

Jag tycker att det framhäver femininiteten om jag har något i stil med stay-ups, pärlstrings, minikjol, tajt linne, lackbody eller om inget annat, något slags accessoarer som en läderchoker eller en länk runt låret. Det känns på något sätt mer erotiskt och mer "naket" än om jag faktiskt är helt naken. 

• Anonym (Man 53 år)

Ett favoritämne för mig!Glad
    Detta med att kläder kan bidra till att förhöja den sexuella laddningen mellan människor är ju ingen överraskning och det är nog väldigt många som njuter av att se att sin partners omsorgsfullt valda plagg för att upplevas sensuell. 

Jag tycker att det är en stor och viktig del av helhetsupplevelsen att oftast börja påklädda såväl jag som min sexpartner...

Jag tänder mycket på vackra feminina sensuella kläder av alla typer, såväl underkläder som alla andra plagg och också skor. 

Att få klä av sin sexpartner är en underbar del för mig. Om jag då också blir överraskad över vilka plagg som bärs under blir det ännu bättre. Ofta (alltid!) njuter jag mycket av att gå på upptäcktsfärd under förspelet när mina fingrar smeker min partner och får upptäcka vilka underkläder som bärs just vid det tillfället. 
    Att förnimma kanten på ett par stayupstrumpor på låret eller konturerna av en stringboby i svanken är vansinnigt upphetsande. 

Sen kan sammanhanget göra att det blir olika plagg så klart. Att få smeka av ett par välsittande kompressionstights som döljer en liten stringtrosa under när partnern tränat kan vara lika upphetsande som att få ta av en formell dräkt och se en korselett med strumpebandshållare som burits under hela kvällen när vi varit ute på formell middag.

Höga klackar behålls mycket gärna på under sex, är så grymt sexigt helt enkelt. Tungan ute Och då innebär det också att kjol eller klänning ofta är en fördel då avklädandet kan ske smidigt och strumpor och klackar enkelt och naturligt kan vara kvar.

För att ge ett svar på din fråga så JA, gärna kläder på vid sex.
    Sen kan det innebära att allt är på inklusive ytterkläder och det ibland är bara en trosa som åker av och/ eller en gylf som öppnas för att möjliggöra ja ni förstår vad.
    Men det kan också innebära att avklädningen tar kanske ända upp till en timme och innebär att vi båda till slut båda är nakna. 
    Och allt däremellan!!

• Anonym (Fia)

För det mesta naket eller med stringtrosorna på  

• Anonym (Dirty old man)
    Pixie99 skrev 2023-08-28 16:58:57 följande:

Jag tycker att det framhäver femininiteten om jag har något i stil med stay-ups, pärlstrings, minikjol, tajt linne, lackbody eller om inget annat, något slags accessoarer som en läderchoker eller en länk runt låret. Det känns på något sätt mer erotiskt och mer "naket" än om jag faktiskt är helt naken. 

Trevligt med en kvinna som vet att framhäva feminiteten.
    En snygg tjej i ex. stayups framstår också för mig som på något sätt mer naken än om hon faktiskt varit helt utan en tråd på kroppen. Märkligt, men så är det. 
Svar på tråden Kläder under sex