Inlägg från: Anonym (Sophie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sophie)

Kläder under sex

Anonym (Påklädda) skrev 2023-08-28 14:41:45 följande:

Vid lite mer ?planerat? sex börjar det oftast påklätt, dock med lite mer sexiga plagg. Vanligen åker de dock av allt eftersom?
    Senast vi hade sex var jag (mannen) helt naken och min sambo hade en kort lack-klänning och höga stövlar på hela tiden.  // Drömmer

Låter härligt!! Tungan ute
  • Anonym (Sophie)
    Pixie99 skrev 2023-08-28 16:58:57 följande:

Jag tycker att det framhäver femininiteten om jag har något i stil med stay-ups, pärlstrings, minikjol, tajt linne, lackbody eller om inget annat, något slags accessoarer som en läderchoker eller en länk runt låret. Det känns på något sätt mer erotiskt och mer "naket" än om jag faktiskt är helt naken. 

Väldigt feminint och lockande! Solig
  • Anonym (Sophie)
    Anonym (Påklädda) skrev 2023-08-28 20:09:43 följande:

Ja, det är härligt också! Skrattande

Vi båda gillar att hon klär upp sig ibland, medan hon föredrar mig med så lite kläder som möjligt. 
    Hon tar oftast initiativ till kläder och väljer själv vad hon känner för. På sistone har det ofta blivit samma kläder hon haft på jobbet samma dag eller kort innan. Detta kombinerat med berättelser om hur hennes manliga kollegor reagerat och kommenterat hennes klädsel är väldigt uppskattat?

Barn som leker utvecklas. Vuxna också.

Win Win för er, stort grattis till er flirtiga lekfullhet!! Hjärta
  • Anonym (Sophie)
    Pixie99 skrev 2023-08-30 11:06:02 följande:
    Men det betyder väl inte att du inte kan köpa det åt henne? Jag har en hel byrålåda full med sexiga underkläder från min man, både bodys, stringisar och harnesses som jag nog aldrig i livet hade kommit på att köpa åt mig själv. Det är kanske inte så många av dessa som jag skulle använda till vardags, men de är kul att ta på sig när jag vill förföra honom lite.
    + 1 Solig
  • Anonym (Sophie)
    Anonym (Martin) skrev 2023-08-30 13:21:51 följande:
    Jo, jag har försökt men hon verkar inte gilla det så mycket. Säger att spetsar syns för mycket genom en topp. Och klär inte upp sig sexigt hemma tyvärr.

Anonym (Martin) skrev 2023-08-30 13:21:51 följande:
    Jo, jag har försökt men hon verkar inte gilla det så mycket. Säger att spetsar syns för mycket genom en topp. Och klär inte upp sig sexigt hemma tyvärr.
    Synd, för det kan ju vara väldigt snyggt och sensuellt
  • Anonym (Sophie)
    Anonym (Lycklig man) skrev 2023-08-31 07:41:09 följande:
    Låter som min fru, inte alltid såklart men ofta när vi är iväg.
    Vi klär inte på oss något speciellt för att ha sex men hon har allltid sexiga underkläder och ibland låter hon något vara på eller att hon bara drar upp klänningen.
    När hon har stayups har hon alltid dom på eftersom hon vet att jag älskar det.
    Låter som att ni har skön dynamik i er relation - grattis till er båda! Tungan ute
  • Anonym (Sophie)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2023-08-31 09:26:36 följande:

Hemma är jag nästan alltid naken vid sex. Känns intimare. 
    Är vi borta och med andra har jag ofta höfthållare/stockings och kombinerar med nåt sexigt på överkroppen. 

Det allra bästa av två världar!

Solig
Svar på tråden Kläder under sex