• Anonym (TS)

Kläder under sex

Hur mycket kläder vill ni ha på er under sex? Helnaket eller något plagg kvar? Jag förstår såklart att det är skillnad mellan en snabbis på köksbordet eller en lång session i sovrummet, men det hade varit kul att höra hur andra tänker kring detta.

• Svar på tråden Kläder under sex
  • Anonym (Miss Demeanor)

Jag tycker om att klä upp mig. Det kan vara allt från bara en underbust-korsett till full burlesk-klädsel med fjädermask, helkorsett, handskar, strumpor, högklackat med strass och cape. 

Träffas man utomhus kan det lika gärna vara camo-leggings utan trosor, sportBH och en tunn jacka, med sneakers.

• Anonym (Ritva)

Angående herrn ovan som proklamerar säkert sex...

Min man jobbar i byggbranschen. Har sagt att han gärna får komma hem iklädd (enbart) hjälm och varselväst. Väntar ännu. Säkert gått mer än två år. Han kanske inte tror jag menar allvar.

• Sam Ståhl
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-08-29 18:32:10 följande:

Jag tycker om att klä upp mig. Det kan vara allt från bara en underbust-korsett till full burlesk-klädsel med fjädermask, helkorsett, handskar, strumpor, högklackat med strass och cape. 

Träffas man utomhus kan det lika gärna vara camo-leggings utan trosor, sportBH och en tunn jacka, med sneakers.

Det låter perfekt och väldigt sexigt med båda dessa outfits anpassade efter situationen Glad

Två tummar upp!
  • fultextad användarhandbok
    Anonym (Fia) skrev 2023-08-29 18:30:38 följande:
    Med den klädseln så blir det riktigt säker sex   
    Allt annat vore ju ansvarslöst. Livlina kan vara bra också.
    Anonym (Ritva) skrev 2023-08-29 18:38:30 följande:

Angående herrn ovan som proklamerar säkert sex...

Min man jobbar i byggbranschen. Har sagt att han gärna får komma hem iklädd (enbart) hjälm och varselväst. Väntar ännu. Säkert gått mer än två år. Han kanske inte tror jag menar allvar.

Det var jag som skrev om varselväst och hjälm, inte herrn.

Det låter inte tilltalande. Däremot är väl en smutsig byggarbetsplats belyst av sådana där orange lampor en regnig novemberkväll väldigt romantisk. Åtminstone socialrealistisk.

• Anonym (Leffe)

Hamnade på en klubb i Kuala Lumpur som visade sig vara en förtäckt bordell för främst muslimska män. Men värdinnan tjatade på mig länge och till slut föll jag till föga på grund av ett större alkoholintag. Blev förd till ett rum där en tjej satt på en stol, iförd en svart heltäckande burka men med ansiktet synligt. Hon föll på knä och jobbade upp ett fint stånd, vände sig om och lyfte upp nederdelen på burkan och visade upp sin nakna röv! Jag vet inte varför, men hela grejen hetsade upp mig otroligt mycket. Allt det förbjudna i grejen, rena koranbränningen liksom! Det tog inte många minuter innan jag var klar.

• Anonym (XXX)
    Anonym (Leffe) skrev 2023-08-29 19:33:57 följande:

Hamnade på en klubb i Kuala Lumpur som visade sig vara en förtäckt bordell för främst muslimska män. Men värdinnan tjatade på mig länge och till slut föll jag till föga på grund av ett större alkoholintag. Blev förd till ett rum där en tjej satt på en stol, iförd en svart heltäckande burka men med ansiktet synligt. Hon föll på knä och jobbade upp ett fint stånd, vände sig om och lyfte upp nederdelen på burkan och visade upp sin nakna röv! Jag vet inte varför, men hela grejen hetsade upp mig otroligt mycket. Allt det förbjudna i grejen, rena koranbränningen liksom! Det tog inte många minuter innan jag var klar.

Men vilket fruktansvärt hyckleri! 
  • Anonym (isch)
    Anonym (XXX) skrev 2023-08-30 04:32:54 följande:
    Men vilket fruktansvärt hyckleri! 
    Ändå bättre än våra svenska statsfinansierade moskéer som arrangerar tillfälliga/tidsbegränsade äktenskap med olyckliga och ofta tvingade unga tjejer..

Men jo, hyckleri sa Bull.. 

Skulle inte sexköp kunna lagföras o Sverige oavsett var brottet begicks? 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (TS) skrev 2023-08-28 13:32:54 följande:
    Kläder under sex

Hur mycket kläder vill ni ha på er under sex? Helnaket eller något plagg kvar? Jag förstår såklart att det är skillnad mellan en snabbis på köksbordet eller en lång session i sovrummet, men det hade varit kul att höra hur andra tänker kring detta.

Olika. Helnaket är skönt, speciellt när man svettas tillsammans. Sen kan jag bli grymt upphetsad av att jag är naken medans partnern är rättså klädd. Och vice versa, vissa kan behöva utmana sina gränser mot bara det, det är kul.
  • Anonym (Martin)

Helnaket. Jag skulle gärna vilja att hon köpte läckra spetsunderkläder, men hon är inte den sorten. 

• Pixie99
    Anonym (Martin) skrev 2023-08-30 10:38:57 följande:

Helnaket. Jag skulle gärna vilja att hon köpte läckra spetsunderkläder, men hon är inte den sorten. 

Men det betyder väl inte att du inte kan köpa det åt henne? Jag har en hel byrålåda full med sexiga underkläder från min man, både bodys, stringisar och harnesses som jag nog aldrig i livet hade kommit på att köpa åt mig själv. Det är kanske inte så många av dessa som jag skulle använda till vardags, men de är kul att ta på sig när jag vill förföra honom lite.
Svar på tråden Kläder under sex