• Anonym (TS)

Kläder under sex

Hur mycket kläder vill ni ha på er under sex? Helnaket eller något plagg kvar? Jag förstår såklart att det är skillnad mellan en snabbis på köksbordet eller en lång session i sovrummet, men det hade varit kul att höra hur andra tänker kring detta.

• Svar på tråden Kläder under sex
  • Anonym (Sophie)
    Pixie99 skrev 2023-08-28 16:58:57 följande:

Jag tycker att det framhäver femininiteten om jag har något i stil med stay-ups, pärlstrings, minikjol, tajt linne, lackbody eller om inget annat, något slags accessoarer som en läderchoker eller en länk runt låret. Det känns på något sätt mer erotiskt och mer "naket" än om jag faktiskt är helt naken. 

Väldigt feminint och lockande! Solig
  • Anonym (Påklädda)
    Anonym (Sophie) skrev 2023-08-28 15:13:03 följande:
    Låter härligt!! Tungan ute

Ja, det är härligt också! Skrattande

Vi båda gillar att hon klär upp sig ibland, medan hon föredrar mig med så lite kläder som möjligt. 
    Hon tar oftast initiativ till kläder och väljer själv vad hon känner för. På sistone har det ofta blivit samma kläder hon haft på jobbet samma dag eller kort innan. Detta kombinerat med berättelser om hur hennes manliga kollegor reagerat och kommenterat hennes klädsel är väldigt uppskattat?

• Sam Ståhl
    Anonym (Påklädda) skrev 2023-08-28 20:09:43 följande:

Vi båda gillar att hon klär upp sig ibland, medan hon föredrar mig med så lite kläder som möjligt. 
    Hon tar oftast initiativ till kläder och väljer själv vad hon känner för. På sistone har det ofta blivit samma kläder hon haft på jobbet samma dag eller kort innan. Detta kombinerat med berättelser om hur hennes manliga kollegor reagerat och kommenterat hennes klädsel är väldigt uppskattat?

Låter alldeles underbart!Glad

/ Sam
  • Anonym (Sophie)
    Anonym (Påklädda) skrev 2023-08-28 20:09:43 följande:

Barn som leker utvecklas. Vuxna också.

Win Win för er, stort grattis till er flirtiga lekfullhet!! Hjärta
  • Anonym (Nilla)

När det ska vara lite extra tar jag på mig mina lårhöga stövlar och bh och troser i skinn. Min man har ett par höga skinnstövlar med snörning som jag gillar samt hans skinn kalsonger får han inte glömma. Så läckert! 🤩

• Anonym (Eldfluga)

Min man tänder enormt om jag bara har ett par vita ankelstrumpor, med söt volang på mig i sängen, samt ett vitt pärlhalsband!

• fultextad användarhandbok

Det är viktigt med säker sex. Alltså är det brukligt att ha sex iförd flytväst, hjälm, skyddsglasögon och varselväst utanpå overallen. Allt annat är ansvarslöst.

• Anonym (Man 53 år)
    fultextad användarhandbok skrev 2023-08-29 15:41:03 följande:

Det är viktigt med säker sex. Alltså är det brukligt att ha sex iförd flytväst, hjälm, skyddsglasögon och varselväst utanpå overallen. Allt annat är ansvarslöst.

Du utövar nån form av platoniskt sex då gissar jag istället för fysiskt sex...Foten i munnen
  • fultextad användarhandbok
    Anonym (Man 53 år) skrev 2023-08-29 16:10:32 följande:
    Du utövar nån form av platoniskt sex då gissar jag istället för fysiskt sex...Foten i munnen
    Efter Platons idévärld. Eller så.
  • Anonym (Fia)
    fultextad användarhandbok skrev 2023-08-29 15:41:03 följande:

Med den klädseln så blir det riktigt säker sex   
Svar på tråden Kläder under sex