Vuxen oskuld - Skam? För sent? Skulle du som kvinna döma mig
Du kommer antagligen att få diverserade svar. Du kan inte sätta en mall på hur kvinnor tycker och tänker. Utgå i stället för hur du skulle ställa dig till din kvinnliga motsvarighet.
Du kommer antagligen att få diverserade svar. Du kan inte sätta en mall på hur kvinnor tycker och tänker. Utgå i stället för hur du skulle ställa dig till din kvinnliga motsvarighet.
Fö din ts kommer säkert att locka till sig diverse män som "vet" hur kvinnor är. Mitt råd är att försöka filtrera bort dessa och inte låta dom dra ned dig.
Du får kalla det vad du vill. "Därför att man håller på att göra på sig av nervositet när det hettar till och man känner att man inte vet vad man ska göra, bara känner en massa prestationsångest. Då berättar man för att hon ska förstå varför man håller på att flippa ur. "
Tycker du det är sexigt? Eller förstår du "osexigheten" när någon flippar ut av nervositet? Jag kan tänka mig att det uppfattas som skrämmande för en kvinna t o m
Nej, det har jag inte. Jag kan däremot förstå att en person inte tycker att nervositet eller att någon är oskuld är sexigt. Jag förstår också de som tycker det är sexigt.
Du blev nobbad, hon tyckte inte det var sexigt. Hur kan mina inlägg vara dömande? Du tycker att alla människor ska vara som dig, det är dömande.