Vuxen oskuld - Skam? För sent? Skulle du som kvinna döma mig
Ja, som rubriken lyder. Jag är en vanlig medel-Svensson. Mid-30s. Pluggar Kemi på Universitetet,och kommer plocka ut Master-examen till sommar (yay, äntligen!!). Så inget speciellt med mig. Förutom en sak: Yes, you guessed it!
Utseendemässigt ser jag ok ut. Inte värsta Brad Pitt, men har haft ett flertal tjejer som har sagt att jag är söt. Jag är social och snäll. Och som sagt, gedigen utbildning. Ändå har något gått snett, känns det som
Hade extremt dåligt självflrtroende redan som barn, och det har ju inte helt gått över. Tanken på att jag skulle någonsin få en tjej har alltid varit nattsvart. Kan inte förklara varför. Jag har Tourettes syndrom, vilket innebär att jag har en del tics. Det har väl säkert haft en påverkan. Men Jag har aldrig liksom förslökt att få någon tjej iom att det har känts 100% hopplöst. Fick min första kyss fick jag när jag var 24, vilket är senare än de flesta.
Har fler detaljer att berätta, men ingen vill läsa en hel uppsats om mitt liv xD Men jag skulle vilka ställa 2 frågor: Ett, är det helt och hållet försent för mig att överhuvudtaget kunna få någon flickvän? Två, om ni treäffade en medel-Svensson i 35-års ålder som var oskuld, skulle ni tycka det var frånstötande?