Övertänker
Hej
jag och min kille träffads rätt ofta i början sen april mot maj, vi har känt varandra sedan februari månad. Men började träffas i slutet av april. Jag och han umgicks i princip hela tiden, den 13 maj erkände jag mina känslor och han var ej redo för förhållande, men var ledsen han sårat mig. Han ringde mig och vi såg på kvällen och jag sov hos honom. eftee denna händelse har jag inte direkt träffat någon men jag regaerade på en killes story och han skrev till mig. Jag träffade Fortfarande min kille då, men tänkte inte mer på att jag svarat den andra killen då jag och han ej var tillsammans vid den tidpunkten. vi blev tillsammans 19 maj. han vet inte själv och jag e rätt säker vi blev de så ?då han sa Due min flickvän vet du de. Jag har nu 5 månader senare jätte grovt övertänkande. har jag gjort fel? Jag mår jätte dåligt och vill erkänna Allt detta. liskom laddar ner gamla konversationer och hittar ingen konversation mellan mig och den andra killen. Försöker se vilket datum detta var osv; mår piss?.