• Anonym (Yes)

Min flickvän

Det gör kvinnorna här på FL med. Lägger upp i helkroppstråden tex. Även de som säger sig vara så emot otrohet och allt. De vill nog bara ha lite bekräftelse och kul. 

• Anonym (Yes)
    Anonym (Min flickvän) skrev 2023-09-16 20:23:13 följande:
    Men räknas Det som otrohet eller inte? 
    Var har ni satt gränsen för otrohet i er relation?
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Min flickvän) skrev 2023-09-16 22:21:32 följande:
    Jag ger henne bekräftelse hela tiden, säger att hon är sexig, snygg. Hon lät mig kolla igenom mobilen och jag hittade inga sexchattar, det var "bara" den bilden men det känns ändå som ett stort svek. 
    Tycker du att det är din kropp som hon visat upp? Att du på något sätt äger den och inte får visas eller användas utan din tillåtelse
  • Anonym (Yes)
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 00:04:40 följande:
    Är man i ett förhållande så är det hans kropp. Annars är det ju ingen mening med att någonsin tänka tanken på att bli gift. 
    Det är TS syn på saken som jag är intresserad av.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 00:14:15 följande:
    Förstår att du vill trycka ner TS ännu mer och förklara hur jäkla fel han har. Men hur förhållanden ska se, så är det knappast du som sätter någon agenda.

Det du påstår är ett förhållande, där var och en får vara otrogen mot sin partner hur jäkla mycket de vill, är det som bör kallas för förevigt singlar..

Dom skall aldrig lura folk att det man har är ett förhållande. 
    Tråden handlar inte om mig.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 01:07:00 följande:
    Då kan du gott lämna tråden istället för att sitta här och försöka lägga skulden på TS. För vad var dina inlägg? Hmmm låt se...

Jo just de...

Nr. 1: Ni har ju inte gått igenom och skrivit något kontrakt än.......
    Nr. 2: Det är inte att hon är otrogen och skriver med andra som är problemet, det är att du är en kontrollerare.... Ergo förmodligen en kvinnomisshandlare.....

Vilka geniala jävla tillägg.. 
    Nej, jag tänker inte lämna tråden men tack ändå 
  • Anonym (Yes)
    Anonym (P) skrev 2023-09-17 01:09:22 följande:
    Behöver inte skrivas kontrakt för att någon ska bete sig. Vill hon leka singel istället ska hon kunna säga det....
    Det bestämmer inte du
  • Anonym (Yes)
    Valuta2019 skrev 2023-09-17 08:12:22 följande:
    Gör slut! Flera 1000 har redan runkat till hennes bild nu. Hon har ingen respekt för dig! Tänk om någon inom din närhet får veta detta. Blir ju utskrattade
    Och här kommer hedersklanen, är väl det enda att skratta ut åt, haha!
  • Anonym (Yes)
    Anonym (M) skrev 2023-09-17 11:53:35 följande:

Hon är knullbar men inget flickvänsmaterial. Du förtjänar bättre.

Och hur vet du det? Har du sett bilden? Hon kanske ser ut som en riktig skräcködla men det är väl vad som passar en så osmaklig person som du som uttrycker sig såhär grisigt.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (M) skrev 2023-09-17 13:25:00 följande:
    Grisigt? Det var väl inte värre än vad flera kvinnor uttryckt sig om motsvarande män? Eller har du skygglappar på?
    Har inte sagt något annat. Men du svarade inte på frågan, hur vet du att hon är det som du kallar för knullbar?
  • Anonym (Yes)
    Valuta2019 skrev 2023-09-17 16:22:19 följande:
    Tänk om en av dina kompisar hittar din flickvän som du är ihop med står där på alla fyra. Det är ju för fan pinsamt fattar du inte det?
    Nej men jag har inte heller så bra kontakt med min imam nu för tiden.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (M) skrev 2023-09-17 18:39:47 följande:

Kan inte tänka mig att man inleder ett förhållande med någon som man inte tänder på. Ergo, hon borde åtminstone vara knullbar för TS, sannolikt andra också. Men en som postar nakenbilder på sig själv på nätet är ingen man är tillsammans med. 

Blev det klarare?

Javisst, om hon är det du kallar knullbar är upp till TS, men om hon är det du kallar för flickvänsmaterial är inte upp till TS utan det bestämmer du.
Svar på tråden Min flickvän