Inlägg från: Anonym (Woman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Woman)

Min flickvän

Anonym (P) skrev 2023-09-17 01:07:00 följande:
    Då kan du gott lämna tråden istället för att sitta här och försöka lägga skulden på TS. För vad var dina inlägg? Hmmm låt se...

Jo just de...

Nr. 1: Ni har ju inte gått igenom och skrivit något kontrakt än.......
    Nr. 2: Det är inte att hon är otrogen och skriver med andra som är problemet, det är att du är en kontrollerare.... Ergo förmodligen en kvinnomisshandlare.....

Vilka geniala jävla tillägg.. 
    Ja alltså denna typ av inlägg är bara till för att skapa könsdiskussioner, konstant. För att en man skriver, så ska man börja med "du äger inte hennes kropp och bla bla, förvränga till kvinnomisshandlare ja precis" han har inte ens antytt att han äger hennes kropp. Kunde vart en tjej som skrev med. Handlar inte om att äga den andres kropp de är ju ett par vafan. Jeezuzzz
  • Anonym (Woman)
    Core skrev 2023-09-17 01:22:10 följande:
    Hans kropp? Jävla skitsnack, vi äger inte varandra i ett förhållande.

Däremot hade jag definitivt lämnat utan reflektion, finns ett sånt stort behov av bekräftelse utanför förhållandet är det ingen jag skulle satsa på en framtid med.

Man som kvinna har man rätt att bete sig som ett luder, i förhållande eller ej, men då får man stå sitt kast om det inte är en överenskommelse i relationen 
    Håller med. Man äger inte varandras kroppar man äger sin egen kropp men man är ju i ett förhållande? Hade förmodligen också lämnat min man i en sån situation, men det betyder inte att jag tror att jag äger hans kropp. Som du säger man får göra precis vad man vill men också ta eventuella konsekvenser. Sen har ju vissa par öppna förhållanden osv men inte i ts fall 🤷?♀️
Svar på tråden Min flickvän