Hjälp mig stå emot denna player
jag har ingen historik av att falla för dueche bags.
Mitt tips är att ta bort honom överallt. Blockera honom överallt. Du har haft din stund med honom men han leker bara med dig och du kommer bara brytas ner på sikt.
Så sant så sant. Jag hade garden nere när vi träffades just för jag är van med att män beter sig sjysst och inte utnyttjar ens svagheter.
Nu vet jag bättre. Det kommer ta lååååång tid innan jag vågar lite på en man igen.
Jag hade helst sluppit denna upplevelsen.
Men också för att jag haft goda erfarenheter av män tidigare så har jag ju ändå hopp om att träffa en sån i framtiden.
Japp. Nu har jag tagit bort honom på Snapchat.
Denna gången har jag verkligen fått nog. Nu är det bra, jag har bestämt mig. Det är därför jag skapade denna tråd.
Jag är nämligen helt slutkörd. Experter säger att en förälskelse som längst kan vara i ett år ca, eftersom det tar då mycket kraft och energi av den drabbade att kropp och själ inte orkar längre. För mig har det gått 1,5 år nu just därför att han vägrar släppa taget och jag förmår inte.
Mitt psyke är helt kaos jag är så trött själsligt liksom.
Så nu får det vara stopp, jag pallar inte mer. Tagit bort honom även på telefon och blockat numret.
Det ör inne på fjärde vecka av ghosting nu, jag vet av historien att inom en vecka nu kommer han höra av sig med ett?tja läget med dig?
Men no more!!!!!!