• Anonym (Ogillar snusket)

Vad göra med sexfixerad man?

Vad gör man med en enormt porrskadad och sexfixerad kille som tjatar om att han vill ha sex och snusk minst en gång om dagen? Hur får man bort denna ohälsosamma fixering vid sex, snusk och porr han har?

Jag själv behöver inte ha sex mer än gång i månaden. Blir lite äcklad av att ha det och vill det ska vara över så fort som möjligt när det väl sker. Jag klarar mig utmärkt lång tid utan sex. Skulle lätt kunna leva flera år utan att behöva snuska och sexa och ha mig. Förstår inte denna hets och sexfixering vid detta snusk som sex är och som många män har. Usch.

• Svar på tråden Vad göra med sexfixerad man?
  • Anonym (C)

Är kvinna och älskar sex. Behöver inte ha det varje dag men om jag och min man bara sexade en gång i månaden hade jag blivit galen.  Varför har du sån olust till sex? Du borde söka asexuella killar eller killar med låg sexlust om ni ska kunna bli kompatibla. Övriga män är uppenbarligen helt fel för dig.

• Anonym (Jenny)
    Anonym (Ogillar snusket) skrev 2023-09-27 13:19:36 följande:
    Vad göra med sexfixerad man?

Vad gör man med en enormt porrskadad och sexfixerad kille som tjatar om att han vill ha sex och snusk minst en gång om dagen? Hur får man bort denna ohälsosamma fixering vid sex, snusk och porr han har?

Jag själv behöver inte ha sex mer än gång i månaden. Blir lite äcklad av att ha det och vill det ska vara över så fort som möjligt när det väl sker. Jag klarar mig utmärkt lång tid utan sex. Skulle lätt kunna leva flera år utan att behöva snuska och sexa och ha mig. Förstår inte denna hets och sexfixering vid detta snusk som sex är och som många män har. Usch.

Vad är 'snusk' och varför använder du det ordet?
  • Anonym (Ogillar snusket)

Snusk = allt med sex, porr och sånt. Är inte det snuskigt så säg. Folk har kunnat levt i många generationer förr utan att ha hållit på och snuska sig i tid och otid.

• Anonym (Jenny)
    Anonym (Ogillar snusket) skrev 2023-09-27 13:45:37 följande:

Snusk = allt med sex, porr och sånt. Är inte det snuskigt så säg. Folk har kunnat levt i många generationer förr utan att ha hållit på och snuska sig i tid och otid.

'Snusk' känns som en väldigt väldigt gammaldags utgångspunkt för sex och erotik.

Lite som orden 'fjälla' eller 'tös' eller 'fruntimmer'.

Du kanske skulle börja med att se på dig själv, vad du bidrar till för att utveckla och förnya ert sex- och kärleksliv innan du gnäller?
  • Anonym (L)

Kan du tända på andra män då? I sådana fall är ju problemet att du inte tänder på just din man, eller är du inte intresserad av sex med någon alls? 

Att han tittar på porr är väl inte så konstigt eftersom du inte verkar vilja ha sex. Då gör det väl inget att han tittar på porr? Fullt förståeligt om han är tillsammans med en kvinna som är totalt ointresserad.

Ska ni ens vara tillsammans då? Jag menar, du vill knappt ha sex alls, du äcklas av allt som har med sex att göra, medan han har stark lust. Det blir ju jobbigt för er båda. Kanske gå vidare och hitta någon som passar er bättre. 

• Ascendere

Gör slut, ni är uppenbarligen inte kompatibla för att vara i en relation.

• Anonym (Fejk)

Tror inte TS är en kvinna överhuvudtaget. Snarare en man som vill lufta sitt förakt och fördomar mot kvinnor.

• KimLinnefeldt

Det behövs en hel del snusk för att mänskligheten inte ska dö ut.

TS är väl för övrigt ganska uppenbart en skämtare.

• Anonym (L)
    Anonym (Fejk) skrev 2023-09-27 14:33:48 följande:

Tror inte TS är en kvinna överhuvudtaget. Snarare en man som vill lufta sitt förakt och fördomar mot kvinnor.

Men det du gör nu är att du antar en massa saker, sådant som du egentligen inte har någon aning om. Det du gör nu är att du försöker skylla på män och du försöker få män att framstå som dåliga, genom att hävda att det egentligen är en man som har skrivit inlägget, när du egentligen inte har någon aning alls. 

Kasta inte sten i glashus. 

• Anonym (S)

Ni verkar inte förstå hur det är att leva med någon porrskadad, sexfixerad, sexmissbrukare (?). Ganska snabbt försvinner charmen med sex till att bli precis som ts skriver; snusk, äckel. Det är svårt att se det fina i sex när man lever med någon som beter sig som ett djur.

Svar på tråden Vad göra med sexfixerad man?