• Anonym (Gubben)

ung tjej / äldre man

Mitt sexliv med "frugan" har varit mycket sporadiskt under lång tid, jag är avvisad, och har väl mer eller accepterat att min fru inte vill ha sex med mig,
    Som substitut har jag senaste åren börjat ringa olika telecafeer med önskan att ha telesex med någon kvinna som är intresserad, dock händer en sak som jag tycker är lite märklig, så gott som varje gång jag ringer in får jag meddelanden från unga tjejer, de säger de är 18-19 år ofta, och de vill att jag skall spela med att jag är deras pappa, och att de vill bli knullade av pappa är deras grej i detta rollspel, Det kan också vara så att de frågar efter en dominant man som skall vara typ 60år, och att de vill ha gubbkuk, jag går inte särskilt igång på detta, men spelar med så gott jag kan eftersom jag längtar efter telesex situationen som sådan och då inte särskilt dessa unga tjejers som jag tycker lite skruvade önskningar, dock är detta så vanligt så jag undrar över det hela, vad säger ni? varför trånar 18-19 åriga tjejer efter gubbkuk?

• Svar på tråden ung tjej / äldre man
  • Anonym (Granbarr)

Telecafeer är bara teater. Har du inte förstått det? Tjejerna följer ett manus precis som tjejerna i "livecam" gör på diverse porrsidor. 

Ageplay som det kallas när nån ung vill kalla nån pappa är ett vanligt rollspel och tänder väl killar mer än tjejer.  

Så nej det är inte så att en massa tjejer vill ha äldre män plötsligt.  

Se detta som porrfilm fast via telefon.  

• Anonym (Realistiskt)

Tror du att de på riktigt är 18-19 och beskriver sina egna önskemål? 

Gubbkuk är något som få i den åldern vill ha gissar jag. 
    Det är inte en positiv beskrivning iaf. 

• sillson

Du blandar ihop skådespelaren med rollkaraktären. Det har jag också gjort. När jag var ett barn trodde jag att Tom Cruise var en stridspilot. Lätt hänt när man är liten. 

Drakar dricker kaffe, men ringer de också betalnummer?
  • Anonym (Öhhh...)
    sillson skrev 2023-10-02 21:32:21 följande:

Du blandar ihop skådespelaren med rollkaraktären. Det har jag också gjort. När jag var ett barn trodde jag att Tom Cruise var en stridspilot. Lätt hänt när man är liten. 

Men vem är det som spelar Tom Cruise då? Förvånad
  • Anonym (Avslöjaren)

Enligt tanterna här på FL så kan inte och får inte en 18-åring vilja ha en 60-åring. För då blir tanterna avundsjuka. Men det skulle tanterna Aldrig erkänna.

Fräscha 18-åringar är ett hot mot tanterna så tanterna måste bekämpa 18-åringarna med alla medel och tala om vad 18-åringarna tycker utan att fråga 18-åringarna själva. Tanterna skiter i vad 18-åringarna tycker.

Tanterna vågar inte skicka frågan till 18-åringarna, tanterna vill hellre svara själva så att dom får "rätt" svar.

• Anonym (Gubben)
    Anonym (Granbarr) skrev 2023-10-02 19:11:11 följande:

Telecafeer är bara teater. Har du inte förstått det? Tjejerna följer ett manus precis som tjejerna i "livecam" gör på diverse porrsidor. 

Ageplay som det kallas när nån ung vill kalla nån pappa är ett vanligt rollspel och tänder väl killar mer än tjejer.  

Så nej det är inte så att en massa tjejer vill ha äldre män plötsligt.  

Se detta som porrfilm fast via telefon.  

Jag ringer ibland ett ställe som heter Myshörnan,,ok jag kanske är lättlurad, men är detta tjejer som gör ett jobb? de låter mycket äkta måste jag säga, är det någon som vet hur det ligger till? någon tjej här som själv ringt till myshörnan? som kan berätta?
  • Anonym (Vuxen Man)

Vill du ha en ung tjej så bör du vara i någorlunda gott skick, sen så måste du få Henne att skratta, du bör även stimulera hennes intellekt och vara intresserad av henne utan att vara sliskig (Precis som man raggar kvinnor oavsett ålder)Då kanske, kanske du kan få till det om hon ser ålder som en siffra. Telesex mot betalning är bara en annan typ av sexförsäljning. Ett annat tips är annars att äldre kvinnor oxå kan gilla telesex och vara kåta på riktigt 

• Ascendere
    sillson skrev 2023-10-02 21:32:21 följande:

hur kunde du tro det?? 

han är ju hemlig agent, det vet väl alla!

• Anonym (Midnight Caller)
    Anonym (Gubben) skrev 2023-10-03 08:18:32 följande:
    Jag ringer ibland ett ställe som heter Myshörnan,,ok jag kanske är lättlurad, men är detta tjejer som gör ett jobb? de låter mycket äkta måste jag säga, är det någon som vet hur det ligger till? någon tjej här som själv ringt till myshörnan? som kan berätta?
    Finns såna linjer kvar? Jag minns jag använde några på 90-talet, var nog runt 1995-96. Minns faktiskt en tjej som sa nåt om sina stora bröst. Minns fortfarande hennes röst och sättet hon sa det på DrömmerFlört
  • Anonym (Granbarr)
    Anonym (Gubben) skrev 2023-10-03 08:18:32 följande:
    Myshörnan är bara skådespelare inget annat. Precis som alla andra betalnummer på samma ämne. Väldigt mycket i porrfilm ser och låter äkta ut men är bara regisserat skådespel - Precis samma sak du hör i telefonen.  
Svar på tråden ung tjej / äldre man