• Anonym (Gubben)

ung tjej / äldre man

Mitt sexliv med "frugan" har varit mycket sporadiskt under lång tid, jag är avvisad, och har väl mer eller accepterat att min fru inte vill ha sex med mig,
    Som substitut har jag senaste åren börjat ringa olika telecafeer med önskan att ha telesex med någon kvinna som är intresserad, dock händer en sak som jag tycker är lite märklig, så gott som varje gång jag ringer in får jag meddelanden från unga tjejer, de säger de är 18-19 år ofta, och de vill att jag skall spela med att jag är deras pappa, och att de vill bli knullade av pappa är deras grej i detta rollspel, Det kan också vara så att de frågar efter en dominant man som skall vara typ 60år, och att de vill ha gubbkuk, jag går inte särskilt igång på detta, men spelar med så gott jag kan eftersom jag längtar efter telesex situationen som sådan och då inte särskilt dessa unga tjejers som jag tycker lite skruvade önskningar, dock är detta så vanligt så jag undrar över det hela, vad säger ni? varför trånar 18-19 åriga tjejer efter gubbkuk?

• Svar på tråden ung tjej / äldre man
  • KimLinnefeldt

Vet inte varför det här kommit att handla om betald telesex, ett slags prostitution. Min erfarenhet är att en hel del unga kvinnor tänder på att ha rollspelssex med mogna/äldre män. På samma sätt som unga män är attraherade av kvinnor på 50 eller 60 år.

• Anonym (Granbarr)

Jag tror ni pratar om olika saker här.. att vara telefonvärdinna innebär inte att det är samma bolag vi pratar om här.  Vissa företag erbjuder skådisar oavsett vem som ringer. Man anpassar manuset utefter det man får veta av den som ringer. 

Detta telecafe som ts pratar om är som en sexuell variant av heta linjen. Ja det det är skådisar alltihop. Ringer det en kvinna så får hon också prata med en skådis .  Och ni som minns den riktiga Heta linjen från 80-talet kommer säkert ihåg att i princip ingen var varken ärlig eller seriös där och killarna som lovade dom var max 20 visade sig sen vara gifta pappor på 40 år ... tjejerna som fnissande ringde sa alla att dom var minst 18 men i många fall väldigt unga tonåringar... Jag hängde själv i den telefonen på 80-talet och hörde  runkande gubbar stöna till fnittrande fejktjejer och hur dom bad mina kompisar berätta vad dom hade på sig och hur dom såg ut... 

Ni fattar poängen och upplägget va? 

Så tar vi det en gång till. Allt är fejk oavsett om det är ett manus eller nån som hittar på något eget.

• Anonym (Gubben)
    Anonym (Granbarr) skrev 2023-10-03 20:20:49 följande:

Jag tror ni pratar om olika saker här.. att vara telefonvärdinna innebär inte att det är samma bolag vi pratar om här.  Vissa företag erbjuder skådisar oavsett vem som ringer. Man anpassar manuset utefter det man får veta av den som ringer. 

Detta telecafe som ts pratar om är som en sexuell variant av heta linjen. Ja det det är skådisar alltihop. Ringer det en kvinna så får hon också prata med en skådis .  Och ni som minns den riktiga Heta linjen från 80-talet kommer säkert ihåg att i princip ingen var varken ärlig eller seriös där och killarna som lovade dom var max 20 visade sig sen vara gifta pappor på 40 år ... tjejerna som fnissande ringde sa alla att dom var minst 18 men i många fall väldigt unga tonåringar... Jag hängde själv i den telefonen på 80-talet och hörde  runkande gubbar stöna till fnittrande fejktjejer och hur dom bad mina kompisar berätta vad dom hade på sig och hur dom såg ut... 

Så tar vi det en gång till. Allt är fejk oavsett om det är ett manus eller nån som hittar på något eget.

nej detta är alltför snurrigt,, det forumet jag talade om ( myshörnan) kan omöjligen bestå endast av skådisar,, det finns 2 nr att tillgå, ett för män vilket kostar typ 5kr/min samt ett nr för tjejer vilket är gratis, jag som ringer in är för helskotta ingen skådis, och om någon tjej ringer in på eget bevåg är hon inte heller en skådis,,på sin höjd kan det möjligen finnas tjejer som är skådisar som håller det hela snurrande,, men helt klart ringer tjejer som inte är skådisar in, många av kvinnorna man talar med vill inte ha telesex, så detta är ingen renodlad sexlinje,
    fler tjejer har velat träffas samt har lämnat ut nummer, jag har även ringt sexlinjer där det definitivt är skådisar, men det är uppenbart att de är det på dessa linjer,
    jag är tämligen övertygad att det mitt ämne egentligen handlade om, Dvs många unga tjejer vill ha telesex o de vill att man låtsas vara deras pappa, o de vill bli dominerade o de säger de vill prata med en äldre man, o detta är knappast några skådisar,,man hör på inlevelsen uttrycken,mm att detta är äkta, o jag tyckte det var skumt att så många unga tjejer vill ha äldre män,,för att vara tydlig eftersom denna önskan från vissa tjejer, misstolkas som det är vad jag önskar vilket det inte är , jag kan ha telesex med kvinnor från ca 17 år- 85år,,!!
  • Anonym (Otroligt)

Istället för att fokusera på ämnet äldre man och ung kvinna på ett forum så borde du istället ta tag i din vidriga otrohet.

• Anonym (Gubben)
    Anonym (Otroligt) skrev 2023-10-03 23:30:39 följande:

Istället för att fokusera på ämnet äldre man och ung kvinna på ett forum så borde du istället ta tag i din vidriga otrohet.

vad vet du om påstådd otrohet? håll dig till ämnet i tråden,
  • Anonym (Otroligt)
    Anonym (Gubben) skrev 2023-10-04 08:27:05 följande:
    vad vet du om påstådd otrohet? håll dig till ämnet i tråden,
    Ok så din fru har gett sitt samtycke till att du ringer en sexlinje?
  • Anonym (Midnight Caller)

Menar du att tjejen som sa att hon hade stora, kanske inte alls hade det? Jag påminns om den där Aerosmith-videon, Sweet Emotion...
  • Anonym (M2)

Nej, det är inte som det var på heta linjen på 80-talet. Det finns motsvarigheter till det också men det är inte sådana lijer som TS pratar om. Det är två olika saker.
    Du kanske skulle prova en innan du uttalar dig? 

Det mest sorgliga är väl att du inte verkar ha speciellt mycket erfarenhet av kvinnor, tro mig, kvinnor kan vara kåta, onanera och vilja ha telefonsex precis som män.   

Men det är som vanligt, de som vet minst är de som kommer med mest tvärsäkra uttalanden. 

• Anonym (M2)
    Anonym (Gubben) skrev 2023-10-03 22:52:55 följande:
    nej detta är alltför snurrigt,, det forumet jag talade om ( myshörnan) kan omöjligen bestå endast av skådisar,, det finns 2 nr att tillgå, ett för män vilket kostar typ 5kr/min samt ett nr för tjejer vilket är gratis, jag som ringer in är för helskotta ingen skådis, och om någon tjej ringer in på eget bevåg är hon inte heller en skådis,,på sin höjd kan det möjligen finnas tjejer som är skådisar som håller det hela snurrande,, men helt klart ringer tjejer som inte är skådisar in, många av kvinnorna man talar med vill inte ha telesex, så detta är ingen renodlad sexlinje,
    fler tjejer har velat träffas samt har lämnat ut nummer, jag har även ringt sexlinjer där det definitivt är skådisar, men det är uppenbart att de är det på dessa linjer,
    jag är tämligen övertygad att det mitt ämne egentligen handlade om, Dvs många unga tjejer vill ha telesex o de vill att man låtsas vara deras pappa, o de vill bli dominerade o de säger de vill prata med en äldre man, o detta är knappast några skådisar,,man hör på inlevelsen uttrycken,mm att detta är äkta, o jag tyckte det var skumt att så många unga tjejer vill ha äldre män,,för att vara tydlig eftersom denna önskan från vissa tjejer, misstolkas som det är vad jag önskar vilket det inte är , jag kan ha telesex med kvinnor från ca 17 år- 85år,,!!
    Det blir som alltid en massa moralister och fördomsfulla som svarar i sådana här frågor, de har begränsat med fantasi och kan inte tänka sig att andra har andra intressen än de själva har. 
    Som du själv märkt har de ingen egen erfarenhet så det vet inte vad de pratar om. 
  • Anonym (XXX)

Menar du professionella telecaféer, alltså sådana som du får betala för? Då är det väl inte så svårt att förstå, att tjejerna har ett manus att gå efter? De - eller deras arbetsgivare - har väl märkt att det är detta som säljer. Att det är denna fantasi som de flesta män i din ålder vill leva ut genom telefonen. 

Jag kan berätta en annan hemlighet för dig: tjejerna behöver inte ens vara 19 år, de kan vara äldre - men gör till sig för att rösten ska låta ljusare och yngre. De ser inte heller ut som de beskriver att de gör, och de har inte heller på sig de sexiga plagg de beskriver att de har, och inte heller sitter de nakna vid telefonen. De har troligen bekväma mysplagg på sig om de "arbetar" hemifrån, och är de på ett callcenter så har de kontorsklädsel! Skrattande

• Anonym (XXX)
    Anonym (Otroligt) skrev 2023-10-03 23:30:39 följande:

Fast "otrohet" är det väl inte? Det är en fantasi, och man kan tycka vad man vill om en sådan hantering - jag tycker själv att det låter väldigt otrevligt, och om jag fick höra att min egen dotter extraknäckar med detta skulle jag bli förtvivlad! 

Men samtidigt är det rätt oskyldigt, på det sättet att det inte skadar någon. Såvida tjejerna i andra ändan inte tvingas till det här, förstås. Men det är fortfarande inte ens i närheten av så hemskt, som om de skulle behöva ligga med gubbarna på riktigt.

Hur som helst så är det inte "otrohet". Förbjuder du din man att fantasiera om andra kvinnor inne i huvudet utan hjälpmedel, också? Hur övervakar du detta, i så fall?
Svar på tråden ung tjej / äldre man