Anonym (Granbarr) skrev 2023-10-03 20:20:49 följande:
Jag tror ni pratar om olika saker här.. att vara telefonvärdinna innebär inte att det är samma bolag vi pratar om här. Vissa företag erbjuder skådisar oavsett vem som ringer. Man anpassar manuset utefter det man får veta av den som ringer.
Detta telecafe som ts pratar om är som en sexuell variant av heta linjen. Ja det det är skådisar alltihop. Ringer det en kvinna så får hon också prata med en skådis . Och ni som minns den riktiga Heta linjen från 80-talet kommer säkert ihåg att i princip ingen var varken ärlig eller seriös där och killarna som lovade dom var max 20 visade sig sen vara gifta pappor på 40 år ... tjejerna som fnissande ringde sa alla att dom var minst 18 men i många fall väldigt unga tonåringar... Jag hängde själv i den telefonen på 80-talet och hörde runkande gubbar stöna till fnittrande fejktjejer och hur dom bad mina kompisar berätta vad dom hade på sig och hur dom såg ut...
Ni fattar poängen och upplägget va?
Så tar vi det en gång till. Allt är fejk oavsett om det är ett manus eller nån som hittar på något eget.
nej detta är alltför snurrigt,, det forumet jag talade om ( myshörnan) kan omöjligen bestå endast av skådisar,, det finns 2 nr att tillgå, ett för män vilket kostar typ 5kr/min samt ett nr för tjejer vilket är gratis, jag som ringer in är för helskotta ingen skådis, och om någon tjej ringer in på eget bevåg är hon inte heller en skådis,,på sin höjd kan det möjligen finnas tjejer som är skådisar som håller det hela snurrande,, men helt klart ringer tjejer som inte är skådisar in, många av kvinnorna man talar med vill inte ha telesex, så detta är ingen renodlad sexlinje,
fler tjejer har velat träffas samt har lämnat ut nummer, jag har även ringt sexlinjer där det definitivt är skådisar, men det är uppenbart att de är det på dessa linjer,
jag är tämligen övertygad att det mitt ämne egentligen handlade om, Dvs många unga tjejer vill ha telesex o de vill att man låtsas vara deras pappa, o de vill bli dominerade o de säger de vill prata med en äldre man, o detta är knappast några skådisar,,man hör på inlevelsen uttrycken,mm att detta är äkta, o jag tyckte det var skumt att så många unga tjejer vill ha äldre män,,för att vara tydlig eftersom denna önskan från vissa tjejer, misstolkas som det är vad jag önskar vilket det inte är , jag kan ha telesex med kvinnor från ca 17 år- 85år,,!!