• Anonym (Gubben)

ung tjej / äldre man

Mitt sexliv med "frugan" har varit mycket sporadiskt under lång tid, jag är avvisad, och har väl mer eller accepterat att min fru inte vill ha sex med mig,
    Som substitut har jag senaste åren börjat ringa olika telecafeer med önskan att ha telesex med någon kvinna som är intresserad, dock händer en sak som jag tycker är lite märklig, så gott som varje gång jag ringer in får jag meddelanden från unga tjejer, de säger de är 18-19 år ofta, och de vill att jag skall spela med att jag är deras pappa, och att de vill bli knullade av pappa är deras grej i detta rollspel, Det kan också vara så att de frågar efter en dominant man som skall vara typ 60år, och att de vill ha gubbkuk, jag går inte särskilt igång på detta, men spelar med så gott jag kan eftersom jag längtar efter telesex situationen som sådan och då inte särskilt dessa unga tjejers som jag tycker lite skruvade önskningar, dock är detta så vanligt så jag undrar över det hela, vad säger ni? varför trånar 18-19 åriga tjejer efter gubbkuk?

• Svar på tråden ung tjej / äldre man
  • Anonym (Telefonvärdinna)
    Anonym (M2) skrev 2023-10-03 14:43:43 följande:
    Vad roligt att du förklarar för en kvinna som ringer in att inga kvinnor ringer in. 

Självmål deluxe...  
    Tror att du missförstår personen. "Så om jag som kvinna ringer in" är väl mer en fundering vad som skulle hända om en kvinna ringer in. Men du kanske också tror att det sitter en massa kåta tonåringar där som betalar för att prata sex med kåta gubbar?
  • Anonym (M2)
    Anonym (Telefonvärdinna) skrev 2023-10-03 15:02:34 följande:
    Tror att du missförstår personen. "Så om jag som kvinna ringer in" är väl mer en fundering vad som skulle hända om en kvinna ringer in. Men du kanske också tror att det sitter en massa kåta tonåringar där som betalar för att prata sex med kåta gubbar?
     Nej, du har dålig läsförståelse. 

Kvinnor betalar inget för att ringa in. 

Du har verkligen ingen aning alls om vad du pratar om eller hur? 
  • Anonym (Telefonvärdinna)
    Anonym (M2) skrev 2023-10-03 15:11:02 följande:
     Nej, du har dålig läsförståelse. 

Kvinnor betalar inget för att ringa in. 

Du har verkligen ingen aning alls om vad du pratar om eller hur? 
    Ok, du tror fortfarande att det är riktiga tjejer du sitter och pratar med haha.

Ja, det var bögarna som brukade ringa gratisnumret.

• Anonym (Midnight Caller)
    Anonym (Telefonvärdinna) skrev 2023-10-03 15:33:53 följande:
    Ok, du tror fortfarande att det är riktiga tjejer du sitter och pratar med haha.

Vad pengar jag hade sparat om jag vetat det... Obestämd
  • Anonym (B)

Jag har jobbat som telefonvärdinna. Vi blev tillsagda att prata om trekanter (två kvinnor och en man), att bli bundna och dominerade och att gilla äldre eftersom målgruppen är oftast äldre män som ringer. Det var också viktigt att vi fnittrade och lät lite busigt kåta typ. Jobbade som detta medan jag pluggade, var 23 då men sa alltid att jag var 18. 

• Anonym (B)

Glömde - vi skulle också gilla oralsex (både att få men främst att ge och 69:an) och att få satsen över ansikte och bröst haha. 

• Anonym (M2)
    Anonym (Telefonvärdinna) skrev 2023-10-03 15:33:53 följande:

Ja, jag har ju faktiskt träffat några och kunnat se vilka de är, men jag antar att de fick betalt för det också. 
    Du fabuerar hej vilt det är tydligt och har inte ens koll på det grundläggande. 
    Du är väl en av de kvinnor som är bitter över att bli gammal och känner dig ratad.
  • Anonym (M)
    Anonym (Telefonvärdinna) skrev 2023-10-03 14:40:22 följande:
    Det är ju inga kvinnor som ringer in!!!! De får ingen skådespelare, de får ju en telefonhora som låtsas vara kåta på gubben.
    Låtsas väl ett skådespel. Så vem får jag som kvinna prata med då, om männen inte får prata med kvinnor som ringt in?
  • Anonym (Hahahaaa !!)
    Anonym (M2) skrev 2023-10-03 16:57:37 följande:
    Ja, jag har ju faktiskt träffat några och kunnat se vilka de är, men jag antar att de fick betalt för det också. 
    Du fabuerar hej vilt det är tydligt och har inte ens koll på det grundläggande. 
    Du är väl en av de kvinnor som är bitter över att bli gammal och känner dig ratad.

Män köper sex, kvinnor säljer detsamma. Njuter kvinnorna av denna handel ? 🤔 Är ni som tror detta på riktigt ? 
    Kjell Jansson ett av många mansexemplar som verkar ha gått vilse i denna lättillgängliga tillgång på sex. Den gode Kjelle levde i tron att han i sin godhet älskade med kvinnan, gav henne en härlig stund och dessutom pengar i sina enorma generositet. 

Därefter kom bilder på Kjelles näsa i kvinnans underliv och därefter blev Kjelle utsatt för utpressning. 
    Kjell Jansson blev grundlurad och med rätta. Vad trodde karln ? Att det fanns nåt ömsesidigt samförstånd. omtanke och äkthet I detta ? Att ställa allt i livet på spel och lägga tillit i händer på en kvinna man köper  ? Hur naiv får man bli ? 

Håll i dig nu .. INGEN kvinnan njuter av att sälja sig i någon form. Det är ett självskadebeteende. i bästa fall utnyttjar hon mannen som i Kjelles fall. Hur dum får man bli ? och din kommentar om äldre kvinnor ALLA äldre kvinnor har varit 18 och vet hur dessa ungdomar tänker utifrån att man själv varit där. Tyvärr tyvärr normala friska sunda tjejer på 18 vill ha en jämnårig man eller valfri kandidat ur kanadensiska hockey landslagets startelva om de får drömma och fantisera inte ser de ien gubbe i pappas ålder framför sig. 

• Anonym (M2)
    Anonym (Hahahaaa !!) skrev 2023-10-03 19:08:31 följande:

Män köper sex, kvinnor säljer detsamma. Njuter kvinnorna av denna handel ? 🤔 Är ni som tror detta på riktigt ? 
    Kjell Jansson ett av många mansexemplar som verkar ha gått vilse i denna lättillgängliga tillgång på sex. Den gode Kjelle levde i tron att han i sin godhet älskade med kvinnan, gav henne en härlig stund och dessutom pengar i sina enorma generositet. 

Därefter kom bilder på Kjelles näsa i kvinnans underliv och därefter blev Kjelle utsatt för utpressning. 
    Kjell Jansson blev grundlurad och med rätta. Vad trodde karln ? Att det fanns nåt ömsesidigt samförstånd. omtanke och äkthet I detta ? Att ställa allt i livet på spel och lägga tillit i händer på en kvinna man köper  ? Hur naiv får man bli ? 

Håll i dig nu .. INGEN kvinnan njuter av att sälja sig i någon form. Det är ett självskadebeteende. i bästa fall utnyttjar hon mannen som i Kjelles fall. Hur dum får man bli ? och din kommentar om äldre kvinnor ALLA äldre kvinnor har varit 18 och vet hur dessa ungdomar tänker utifrån att man själv varit där. Tyvärr tyvärr normala friska sunda tjejer på 18 vill ha en jämnårig man eller valfri kandidat ur kanadensiska hockey landslagets startelva om de får drömma och fantisera inte ser de ien gubbe i pappas ålder framför sig. 

Goddag yxskaft! 
    Du kanske skulle kolla vilken tråd du är i innan du svarar. 
Svar på tråden ung tjej / äldre man