ung tjej / äldre man
Mitt sexliv med "frugan" har varit mycket sporadiskt under lång tid, jag är avvisad, och har väl mer eller accepterat att min fru inte vill ha sex med mig,
Som substitut har jag senaste åren börjat ringa olika telecafeer med önskan att ha telesex med någon kvinna som är intresserad, dock händer en sak som jag tycker är lite märklig, så gott som varje gång jag ringer in får jag meddelanden från unga tjejer, de säger de är 18-19 år ofta, och de vill att jag skall spela med att jag är deras pappa, och att de vill bli knullade av pappa är deras grej i detta rollspel, Det kan också vara så att de frågar efter en dominant man som skall vara typ 60år, och att de vill ha gubbkuk, jag går inte särskilt igång på detta, men spelar med så gott jag kan eftersom jag längtar efter telesex situationen som sådan och då inte särskilt dessa unga tjejers som jag tycker lite skruvade önskningar, dock är detta så vanligt så jag undrar över det hela, vad säger ni? varför trånar 18-19 åriga tjejer efter gubbkuk?