Inlägg från: Anonym (Midnight Caller) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Midnight Caller)

ung tjej / äldre man

Anonym (Gubben) skrev 2023-10-03 08:18:32 följande:
    Jag ringer ibland ett ställe som heter Myshörnan,,ok jag kanske är lättlurad, men är detta tjejer som gör ett jobb? de låter mycket äkta måste jag säga, är det någon som vet hur det ligger till? någon tjej här som själv ringt till myshörnan? som kan berätta?
    Finns såna linjer kvar? Jag minns jag använde några på 90-talet, var nog runt 1995-96. Minns faktiskt en tjej som sa nåt om sina stora bröst. Minns fortfarande hennes röst och sättet hon sa det på DrömmerFlört
    Anonym (Telefonvärdinna) skrev 2023-10-03 12:10:58 följande:

Upphör aldrig att förvånas över naiviteten. Jobbade som ung för en sådan telefonlinje. Det är fejk och manus. Jobbet kallas telefonvärdinna (eller telefonhora, välj själv).

Kanske var dig som jag fortfarande minns Flört Talade ni sanning när ni beskrev era bröst? Jag undrar om den tjejen hade stora bröst som hon sa. Och hur hon såg ut. Hur hennes bröst såg ut...
    Anonym (Telefonvärdinna) skrev 2023-10-03 12:38:14 följande:
    Jag skrev ju det innan, det är manus.
    Drömmer
    Anonym (Telefonvärdinna) skrev 2023-10-03 15:33:53 följande:
    Ok, du tror fortfarande att det är riktiga tjejer du sitter och pratar med haha.

Ja, det var bögarna som brukade ringa gratisnumret.
    Vad pengar jag hade sparat om jag vetat det... Obestämd
    Anonym (Granbarr) skrev 2023-10-03 20:20:49 följande:

Jag tror ni pratar om olika saker här.. att vara telefonvärdinna innebär inte att det är samma bolag vi pratar om här.  Vissa företag erbjuder skådisar oavsett vem som ringer. Man anpassar manuset utefter det man får veta av den som ringer. 

Detta telecafe som ts pratar om är som en sexuell variant av heta linjen. Ja det det är skådisar alltihop. Ringer det en kvinna så får hon också prata med en skådis .  Och ni som minns den riktiga Heta linjen från 80-talet kommer säkert ihåg att i princip ingen var varken ärlig eller seriös där och killarna som lovade dom var max 20 visade sig sen vara gifta pappor på 40 år ... tjejerna som fnissande ringde sa alla att dom var minst 18 men i många fall väldigt unga tonåringar... Jag hängde själv i den telefonen på 80-talet och hörde  runkande gubbar stöna till fnittrande fejktjejer och hur dom bad mina kompisar berätta vad dom hade på sig och hur dom såg ut... 

Ni fattar poängen och upplägget va? 

Så tar vi det en gång till. Allt är fejk oavsett om det är ett manus eller nån som hittar på något eget.

Menar du att tjejen som sa att hon hade stora, kanske inte alls hade det? Jag påminns om den där Aerosmith-videon, Sweet Emotion...
Svar på tråden ung tjej / äldre man