Inlägg från: Anonym (XXX) |Visa alla inlägg
  • Anonym (XXX)

ung tjej / äldre man

Menar du professionella telecaféer, alltså sådana som du får betala för? Då är det väl inte så svårt att förstå, att tjejerna har ett manus att gå efter? De - eller deras arbetsgivare - har väl märkt att det är detta som säljer. Att det är denna fantasi som de flesta män i din ålder vill leva ut genom telefonen. 

Jag kan berätta en annan hemlighet för dig: tjejerna behöver inte ens vara 19 år, de kan vara äldre - men gör till sig för att rösten ska låta ljusare och yngre. De ser inte heller ut som de beskriver att de gör, och de har inte heller på sig de sexiga plagg de beskriver att de har, och inte heller sitter de nakna vid telefonen. De har troligen bekväma mysplagg på sig om de "arbetar" hemifrån, och är de på ett callcenter så har de kontorsklädsel! Skrattande

• Anonym (XXX)
    Anonym (Otroligt) skrev 2023-10-03 23:30:39 följande:

Istället för att fokusera på ämnet äldre man och ung kvinna på ett forum så borde du istället ta tag i din vidriga otrohet.

Fast "otrohet" är det väl inte? Det är en fantasi, och man kan tycka vad man vill om en sådan hantering - jag tycker själv att det låter väldigt otrevligt, och om jag fick höra att min egen dotter extraknäckar med detta skulle jag bli förtvivlad! 

Men samtidigt är det rätt oskyldigt, på det sättet att det inte skadar någon. Såvida tjejerna i andra ändan inte tvingas till det här, förstås. Men det är fortfarande inte ens i närheten av så hemskt, som om de skulle behöva ligga med gubbarna på riktigt.

Hur som helst så är det inte "otrohet". Förbjuder du din man att fantasiera om andra kvinnor inne i huvudet utan hjälpmedel, också? Hur övervakar du detta, i så fall?
Svar på tråden ung tjej / äldre man