Robinson 2023 Höst
I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull anda
Väl mött
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
OBS
Inga spoilers
I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull anda
Väl mött
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
OBS
Inga spoilers
Så lågt att ge blodshanden till Emilio
Glöm det jag skrev om Ken
Charlie hade rätt
Vilken fjant Johan, fåntratt
Jag anser att Emilio får skylla sig själv då han drar sig undan hela tiden...Han kan väl ge av sig liten mer.
Det är inte lätt att komma ensam in i en ny grupp
Nya lag syd är ett gäng av dryga, slöa clowner, bortsett från Emilio. Hur Johan har mage att säga att man inte ska ta emot andras immuniteter och glida på bananskal...Han har ju inte gjort annat än glidit på bananskal, kom in senare än alla andra, fått flera immuniteter utan någon insats, senast var det väl en immunitet han fick av Therese, annars hade han hängt löst. De valde att lägga sig i en tävling medan Emilio slet som tusan. Alltså vilken jävla clown, ut med honom omgående. Han må ju vara vildmarksexpert, men så mycket mer än eld initialt har han knappast tillfört. Ut med Ken också, även han en riktig jäkla skojare.
O o....vad händer på nästa avsnitt.....Petra ska ha ett snack med Charlie Skulle han åka ut för nåt han gjort eller sagt så är det ok för mig.....Gillar inte killen.
Jag anser att Emilio får skylla sig själv då han drar sig undan hela tiden...Han kan väl ge av sig liten mer.