• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-09 23:26:03 följande:
    Det var riktigt fult och elakt
    Vilka skriverier överallt.....Vissa vill ha bort Petra som programledare och allt möjligt. Ja detta med att det ska vara att deltagarna kan vara sociala kommer nog aldrig att fungera. Alla tål inte alla andra.
  • Anonya

Nu har jag sett de två senaste programmen. Lågt med läggmatch så att en oinvigd kör helt slut på sig. Tyckte Johan och Wilmer var vettiga, men det gör jag inte längre. Ken tyckte jag bra om i början, men det var ett tag sedan. 
    Johans snack om att Emilio inte var värdig vinnare för att alla röstade på honom... han var ju enda från sitt gamla lag så var ju naturligt, andra gånger röstar alla på den som är ett stort hot. 

Emilia, Emilio och Ylva är mina favoriter. 

Angående Gränslandet var det konstigt att Alex verkade ha fingrarna åtminstone mycket nära klossen. De andra deltagarna stod på andra sidan om och kunde inte se det, men konstigt att ingen från produktionen reagerade på det. 
    Jag har inte sett det senaste programmet från Gränslandet.

• Jhannis
    Anonya skrev 2023-11-10 21:15:25 följande:

Nu har jag sett de två senaste programmen. Lågt med läggmatch så att en oinvigd kör helt slut på sig. Tyckte Johan och Wilmer var vettiga, men det gör jag inte längre. Ken tyckte jag bra om i början, men det var ett tag sedan. 
    Johans snack om att Emilio inte var värdig vinnare för att alla röstade på honom... han var ju enda från sitt gamla lag så var ju naturligt, andra gånger röstar alla på den som är ett stort hot. 

Angående Gränslandet var det konstigt att Alex verkade ha fingrarna åtminstone mycket nära klossen. De andra deltagarna stod på andra sidan om och kunde inte se det, men konstigt att ingen från produktionen reagerade på det. 

Håller med dig....Men trots Wilmers och Johans idiotiska sätt att tävla för att Els-Marie skulle klara sig så håller jag på Wilmer, Johan och Ylva. Innerst inne tror jag inte att Wilmer är elak inte Johan heller. Ylva har spelat ett rent spel och trots sin ålder så är hon stark. Skulle Ylva vinna så vore jag verkligen glad.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-10 20:02:33 följande:
    Vilka skriverier överallt.....Vissa vill ha bort Petra som programledare och allt möjligt. Ja detta med att det ska vara att deltagarna kan vara sociala kommer nog aldrig att fungera. Alla tål inte alla andra.
    Men alla mobbar inte eller fryser ut andra som vissa gör
  • Nandez
    Anonya skrev 2023-11-10 21:15:25 följande:

Jag håller med dig, om det var något som var ovärdigt var deras patetiska läggmatch. Håller med om det du skriver om Johan, Wilmer och Ken
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-10 22:20:24 följande:
    Håller med dig....Men trots Wilmers och Johans idiotiska sätt att tävla för att Els-Marie skulle klara sig så håller jag på Wilmer, Johan och Ylva. Innerst inne tror jag inte att Wilmer är elak inte Johan heller. Ylva har spelat ett rent spel och trots sin ålder så är hon stark. Skulle Ylva vinna så vore jag verkligen glad.
    Deras beteende går inte att ursäkta. inte ens när Emilio låg helt slut för att han kämpat hårt för laget brydde sig Johan och Wilmer. Petra var tvungen att säga till dom, skamligt och oförsvarbart
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-11 19:16:18 följande:
    Deras beteende går inte att ursäkta. inte ens när Emilio låg helt slut för att han kämpat hårt för laget brydde sig Johan och Wilmer. Petra var tvungen att säga till dom, skamligt och oförsvarbart
    Johan har förvisso bett Emilio öppet om ursäkt på sociala medier efteråt.
    Men jag vet inte om jag köper det.
    Han borde ha bett om ursäkt direkt.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-11 23:13:34 följande:
    Johan har förvisso bett Emilio öppet om ursäkt på sociala medier efteråt.
    Men jag vet inte om jag köper det.
    Han borde ha bett om ursäkt direkt.
    Ja, det borde han och Wilmer ha gjort direkt

Håller med, vet inte heller om jag köper det
  • Nandez

Det ska bli intressant att se vad som händer i Gränslandet i Kvällens program

• molly50
    Nandez skrev 2023-11-12 18:28:50 följande:
    Ja, det borde han och Wilmer ha gjort direkt

Håller med, vet inte heller om jag köper det
    Ja,absolut! 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst