• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • CaCo

Tove är en riktigt jävla bitch!!! Hoppas hon åker ut snart!

• Anonya

Ingen fick immunitetsförgöraren. Den låg i den nionde lådan, den som blev kvar hos Petra. Man såg också hur hon öppnade lådan och konstaterade att denna missade ni. 

• molly50
    Jhannis skrev 2023-11-15 23:17:21 följande:
    Ylva har immuniteten, eller hon hittade den....Ingen har pratat om förgöraren och Pelle gömde sin låda och sa åt det andra att hans var tom, men det måste vara så att han fick förgöraren.
    Ok. Ja,så kan det ju vara. Kan man hoppas.
    Om den inte fanns i lådan som blev kvar hos Petra då.
  • Nandez
    Bis mis skrev 2023-11-15 20:22:59 följande:

Tove är för mig nån som står upp mot machogubbsen, så skönt att se en tjej som säger ifrån och inte jamsar med. Ylva verkar schysst med, gillar att det finns "normala" människor med också, inte bara typiska realityfolk.

Tove säger inte ifrån, hon spelar ett fult spel. Hon är elak och skyr inga medel för att få det hon vill. Hon kommer troligen att bete sig lika mot tjejerna skulle jag tro, tror att hon utnyttjar Ylva så länge det passar henne. Hur det slutar återstår att se.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-15 21:49:12 följande:
    Jag uppfattade det som att det är Ylva som har den. 
    Ylva fick kartan till att hitta en immunitet
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-15 23:17:21 följande:
    Ylva har immuniteten, eller hon hittade den....Ingen har pratat om förgöraren och Pelle gömde sin låda och sa åt det andra att hans var tom, men det måste vara så att han fick förgöraren.
    Japp, den fick Ylva
  • Nandez
    Motherinlaw skrev 2023-11-15 23:50:37 följande:
    Hon säger inte ifrån hon är elak det är skillnad. 

Machogubbsen for the win! Go kustjägarPelle! 
    Ja, hon är elak och okänslig
  • Nandez
    Anonya skrev 2023-11-16 01:45:05 följande:

Ingen fick immunitetsförgöraren. Den låg i den nionde lådan, den som blev kvar hos Petra. Man såg också hur hon öppnade lådan och konstaterade att denna missade ni. 

Ja, i lådan som blev över låg det något som Petra tog upp. Det kan nog vara förgöraren
  • Beccus
    Nandez skrev 2023-11-16 18:14:47 följande:
    Tove säger inte ifrån, hon spelar ett fult spel. Hon är elak och skyr inga medel för att få det hon vill. Hon kommer troligen att bete sig lika mot tjejerna skulle jag tro, tror att hon utnyttjar Ylva så länge det passar henne. Hur det slutar återstår att se.
    Jag tror att Tove är bortskämd och van att få sin vilja igenom. Manipulativ och falsk är hon. 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst