• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-16 12:52:32 följande:
    Ok. Ja,så kan det ju vara. Kan man hoppas.
    Om den inte fanns i lådan som blev kvar hos Petra då.
    Den var nog i den lådan som blev över och Petra öppnade, kan ju ha fel 
  • Nandez
    Beccus skrev 2023-11-16 18:26:11 följande:
    Jag tror att Tove är bortskämd och van att få sin vilja igenom. Manipulativ och falsk är hon. 
    Skulle tro att du har rätt med tanke på hennes beteende
  • Nandez

Det blir auktion i första avsnittet. Sen utslagskamp och ett öråd där det visar sig att alla inte håller vad de lovat.

Spännande ska det bli 

• Jhannis
    Anonya skrev 2023-11-16 01:45:05 följande:

Ingen fick immunitetsförgöraren. Den låg i den nionde lådan, den som blev kvar hos Petra. Man såg också hur hon öppnade lådan och konstaterade att denna missade ni. 

Ja så var det....mitt minne Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-16 19:18:08 följande:
    Ja så var det....mitt minne Skrattande
    Skrattande
  • Jhannis

Jag tycker att det nästan känn obehagligt att titta på Robinson efter allt som hänt.

Sen är det jobbigt för nästan i all media så skriver Theresa och Tove om hur det var att vara i Robinson och hur dem blivit behandlade av andra deltagare. Deltagarna borde inte få komma ut i media förrän programmet är slut.

Vet att jag inte behöver läsa vad dom skriver, men det är omöjligt att undvika då dem är överallt och skriver.

Nå hoppas det blir ett bättre avsnitt i dag.

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-16 19:24:10 följande:

Jag tycker att det nästan känn obehagligt att titta på Robinson efter allt som hänt.

Sen är det jobbigt för nästan i all media så skriver Theresa och Tove om hur det var att vara i Robinson och hur dem blivit behandlade av andra deltagare. Deltagarna borde inte få komma ut i media förrän programmet är slut.

Vet att jag inte behöver läsa vad dom skriver, men det är omöjligt att undvika då dem är överallt och skriver.

Nå hoppas det blir ett bättre avsnitt i dag.

Jag håller med dig
Svar på tråden Robinson 2023 Höst