• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-21 20:06:57 följande:
    Ja det var bra att han kom tillbaka ....men har man ont i tanden  då kan det fortsätta tills han får ta ut den.
    Ja, så är det 
  • monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-11-21 17:11:28 följande:
    Enligt mig så var Tove redan då så hetsig så tyckte jag att hon skulle ge en smäll, men nä hon slog inte och det gjorde inte heller Karro. Ja det var onödigt, men när jag tänker efter så har Tove varit arrogant redan från start, hon kommer in i en aftonklänning och det enda hon hade i tankarna var att ta immunitets halsbandet istället för att hjälpa sina lagkamrater...Hon tänker bara på sig själv.
    Hahaha ja, aftonklänningen skrattade jag faktiskt åt i början. den blev smutsig direkt och tror hon rev av en bit av längden för det blev så opraktiskt.
    okej förstår hur du menar, tolkar det helt annorlunda dock. Jag gillar inte Tove alls och håller med om att hon är självisk och bitter men ingen förtjänar att bli slagen. kaos-karro borde ha förlorat sin rösträtt åtminstone, Tove också. 
  • monstretmonster
    Nandez skrev 2023-11-21 17:56:12 följande:
    Vad tycker du själv?
    Vet inte riktigt. Tycker hon har både bra och lite sämre sidor. Har svårt att sätta fingret på henne.
    Nandez skrev 2023-11-21 17:54:10 följande:
    Tänk om Pelle hade lagt handen på Toves axel, vilket liv det hade blivit
    Av att lägga handen på någons arm? Varför skulle det bli liv av det?
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-21 20:06:15 följande:
    Tove har verkligen dubbelmoral. I media skriver hon att alla mobbade henne efter grälet, men i programmet säger hon att Karro bara ligger och surar, men dom andra kan hon umgås med.
    Ja,det kan man säga.
    Men det är ju hon som inte kan ta kritik. Och alt de andra säger tar hon ju som personliga påhopp. Inte som välmenande råd.
    Och hon lyssnar inte heller på vad de andra säger utan avbryter bara och ska ha sista ordet.
    Men det är ju aldrig hon som gör fel. Det är bara de andra. Drömmer
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-21 20:07:28 följande:
    Krya på dig Hjärta
    Nandez skrev 2023-11-21 22:04:21 följande:
    Krya på dig och hoppas att du får vila sköntHjärta
    Tack,snälla ni! Hjärta
    Har i alla fall ingen feber idag,än så länge.
    Men är fortfarande inte bra, 

• molly50
    monstretmonster skrev 2023-11-21 23:05:56 följande:

Nandez skrev 2023-11-21 17:54:10 följande:
    Tänk om Pelle hade lagt handen på Toves axel, vilket liv det hade blivit
    Av att lägga handen på någons arm? Varför skulle det bli liv av det?
    Det var väl just det att Tove gjorde detta när spänningen redan var så spänd. Hon hade kunnat låta bli det.
    Och Karro daskade bara bort hennes hand. Det var inget slag,som Tove påstod.
    Inte vad jag kunde se,i alla fall.
    Jag tycker Tove beter sig som en Dramaqueen.
    Jag försvarar inte Karro då jag tycker att även hon beter sig som en barnrumpa.
    Men Tove har en tendens att förvrida allt andra säger och gör till sin egen fördel.
  • Jhannis

Nu efter Robinson har även Ylva blivit less på Tove. Hon gillar inte att Tove går med en massa prat om vad som hände på Robinson. 

• Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-22 13:25:01 följande:
    Nandez skrev 2023-11-21 22:04:21 följande:
    Krya på dig och hoppas att du får vila sköntHjärta
    Tack,snälla ni! Hjärta
    Har i alla fall ingen feber idag,än så länge.
    Men är fortfarande inte bra, 

Skönt att höra att  febern gett med sig...
Svar på tråden Robinson 2023 Höst