• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-23 20:46:04 följande:
    Vad är det som är fel med honom? Jag har inte sett något störande hos honom.
    Men jag kanske är blind. 
    Enligt mig är han som Tove ....Bara jag, jag , jag.....Jag är bäst jag vinner Robinson ingen är bättre än jag......Det har jag upplevt med hans Robinson resa.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 20:46:21 följande:

Min största önskan är att Tove åker s att det andra kan fokusera sig på sig själva, men samtidigt så vill jag att Franz åker för han är likadan som Tove. För dem två så är det bara jag jag jag....Huj det är jobbigt att titta på Robinson Obestämd

Håller med dig

Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 20:48:17 följande:
    Enligt mig är han som Tove ....Bara jag, jag , jag.....Jag är bäst jag vinner Robinson ingen är bättre än jag......Det har jag upplevt med hans Robinson resa.
    Japp
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-23 20:47:38 följande:
    Han lite stor på sig, svårt att förklara
    Ok. Jag tycker ändå inte att han kan jämföras med Tove. Jag tycker att han åtminstone verkar mer ödmjuk.
    Även om det inte krävs så mycket för att vara mer ödmjuk än henne.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-23 20:51:52 följande:
    Ok. Jag tycker ändå inte att han kan jämföras med Tove. Jag tycker att han åtminstone verkar mer ödmjuk.
    Även om det inte krävs så mycket för att vara mer ödmjuk än henne.
    Tove och Frans är ganska lika tycker jag
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-23 20:48:17 följande:
    Ok. Jag kan inte påstå att jag har sett de sidorna hos honom.
    Men jag kanske har missat något. 
    Jag har heller inte sett honom prata illa om någon annan. 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst