• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-23 21:22:22 följande:
    Ja, hon var nog ganska säker på det
    Att Tove var stark i tävlingarna var en sak, men hon var nog starkare eller elakare hur hon pratade med det andra deltagarna. Allt skulle gå enligt henne för hon var The Q och alla skulle ge henne allt.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-23 21:26:34 följande:

Tove pratade om att hon varit så ärlig när hon pratade till de andra, jösses

Ja,precis. Samtidigt som hon suttit och snackat en massa skit i synken.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-23 21:28:31 följande:
    Lätt hänt att man uppfattar olika
    Ja,så är det. Glad
    Vi får väl se,jag kanske ändrar uppfattning. Flört
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-23 21:30:57 följande:
    Att Tove var stark i tävlingarna var en sak, men hon var nog starkare eller elakare hur hon pratade med det andra deltagarna. Allt skulle gå enligt henne för hon var The Q och alla skulle ge henne allt.
    Ja,precis. Man måste klara det sociala spelet också.
    Och det gjorde hon inte.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-23 21:27:56 följande:
    Ja,precis.
    Carro skriver ju också en hel del smörja och pratar skit om andra deltagare på sina sociala medier.
    Och jag försvarar inte henne. Hon har betett sig som en barnrumpa hon också.
    Men det ger ju inte Tove rätten att bete sig lika illa.
    Vill hon vara den bättre människan så borde hon sluta med sitt ältande och skitsnack på sociala medier.
    Samma sak med Carro.
    Ingen av dem är bättre än den andra på det sättet. 
    Inte speciellt förtjust i Karro och jag tyckte att det var fel att hon fick komma tillbaka

Men tycker att Tove var värre, hon ljög, smutskastade, sprang till produktionen och skvallrade, försökte få ut andra utan tävlingar och så 
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-23 21:28:55 följande:
    Ja,det kan jag i och för sig hålla med om.
    Glad
  • monstretmonster
    molly50 skrev 2023-11-23 21:27:56 följande:
    Ja,precis.
    Carro skriver ju också en hel del smörja och pratar skit om andra deltagare på sina sociala medier.
    Och jag försvarar inte henne. Hon har betett sig som en barnrumpa hon också.
    Men det ger ju inte Tove rätten att bete sig lika illa.
    Vill hon vara den bättre människan så borde hon sluta med sitt ältande och skitsnack på sociala medier.
    Samma sak med Carro.
    Ingen av dem är bättre än den andra på det sättet. 
    Håller med. Kanske blir lite lugnare med dramat nu när Tove åkt.
  • monstretmonster

Wilmer är ju en rätt stark spelare, undrar om han tar hem hela Robinson. hoppas inte det dock.

kul att Sara äntligen får komma in från gränslandet :) blev så glad för hennes skull. Men hade gärna sett Maria tillbaka också, hon verkar så härlig.

• Nandez
    molly50 skrev 2023-11-23 21:29:31 följande:
    Verkligen.
    Skämigt var detSkäms
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 21:30:57 följande:
    Japp
Svar på tråden Robinson 2023 Höst