• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-26 22:42:50 följande:
    Håller med dig, det har varit mycket dötid och sysslolöshet i år
    Verkligen jag kan tänka mig att om det inte blir förändringar på Gränslandet så kommer inte folk söka sig till Robinson för det är många som hamnar där och sak dem gå 7 dagar i veckan flera veckor utan att ha nåt att göra då blir det tråkigt.

Gränslandets kiosken var löjlig för om jag minns rätt så var det endast två gånger nåt ätbar.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-26 22:46:43 följande:
    Inte sett det finska Robinson men sett Australiens och jag håller med dig

Tidigare så tycker jag inte att det svenska Robinson varit så dåligt
    Jag bor på gränsen till Finland så jag får in Finska kanalerna. Var ett tag sen jag tittade på Australiens, men tävlingarna har varit bättre.

Nä Svenska Robinson har varit bra, men verkar bli sämre och sämre. Det är som att det inte krävs av deltagarna nästan nåt. Inte blir dem tillsagda heller hur fult dem än beter sig. Ja vissa, men inte alla skickas hem.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-26 22:50:05 följande:
    Verkligen jag kan tänka mig att om det inte blir förändringar på Gränslandet så kommer inte folk söka sig till Robinson för det är många som hamnar där och sak dem gå 7 dagar i veckan flera veckor utan att ha nåt att göra då blir det tråkigt.

Gränslandets kiosken var löjlig för om jag minns rätt så var det endast två gånger nåt ätbar.
    Du har en poäng

Ja, den kiosken verkade mest bara vara utfyllnad i programmet
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-26 22:54:54 följande:
    Du har en poäng

Ja, den kiosken verkade mest bara vara utfyllnad i programmet
    Precis ....Löjligt med uppblåsbara krokodiler. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-26 23:19:02 följande:
    Precis ....Löjligt med uppblåsbara krokodiler. 
    JaSkrattande
  • monstretmonster

Rev av alla avsnitt igen men har lärt mig att man inte får spoila i denna tråd nu. Bra att det står i trådstarten tycker jag. Fina avsnitt iaf. 

Svar på tråden Robinson 2023 Höst