• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-25 23:45:02 följande:
    Tänker som dig. Ja, Emilio mjuk och snäll men ibland förstår jag mig inte på honom
    Ok. Vad är det du inte förstår hos honom då?
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-25 23:51:31 följande:
    Sluta tramsa, varför ska jag som startat tråden hålla mig undan. Som sagt det har fungerat i många år utan problem, alla har förstått hur det fungerar
    Vi som är med i tråden har kanske nämnt att vi tittat på play Gränslandet, men att vi spoilar inte om detta. Inget snack förrän på söndag när alla avsnitt kollats av alla andra snackar vi om Gränslandet. Det har fungerat så i många år.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-24 22:16:07 följande:
    Vore kanske på plats att du öppnar en egen tråd där du får spoila när du vill eller hur.
    Det tycker jag också, där man kan spoila hur mycket som man vill
  • Nandez
    monstretmonster skrev 2023-11-24 23:59:06 följande:
    Behövs inte när det redan finns en. Tips till dig är dock att tänka på din ton, det står i ts
    Det är inget fel på Jhannis ton
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-25 01:18:39 följande:
    Vilken ton har jag? Jag säger bara vad jag tycker.....Jag har varit med i denna sida från start och har inte haft problem med trådstartaren. 
    Glad
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-25 23:56:20 följande:
    Ok. Vad är det du inte förstår hos honom då?
    Han är lite undflyende, han tycker just inte något om någonting. Får inget grepp om honom 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-26 00:42:41 följande:
    Vi som är med i tråden har kanske nämnt att vi tittat på play Gränslandet, men att vi spoilar inte om detta. Inget snack förrän på söndag när alla avsnitt kollats av alla andra snackar vi om Gränslandet. Det har fungerat så i många år.
    Precis det jag skrev
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-26 18:57:01 följande:
    Han är lite undflyende, han tycker just inte något om någonting. Får inget grepp om honom 
    Ok. Han är kanske lite av en ensamvarg. Men han verkar väldigt ödmjuk och snäll,och det tycker jag är fina egenskaper. 
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-26 19:01:12 följande:
    Ok. Han är kanske lite av en ensamvarg. Men han verkar väldigt ödmjuk och snäll,och det tycker jag är fina egenskaper. 
    Jag får inget grepp om honom, ingen aning om vad han tycker om någonting. Vet inte om han är vare sig det ena eller det andra. Inget ont menat, kan inte bilda mig en uppfattning om honom
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-26 19:15:17 följande:
    Jag får inget grepp om honom, ingen aning om vad han tycker om någonting. Vet inte om han är vare sig det ena eller det andra. Inget ont menat, kan inte bilda mig en uppfattning om honom
    Ok. 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst