• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Beccus
    Jhannis skrev 2023-10-10 19:45:38 följande:

Många som börjar irritera sig på varann i båda lagen. Jag börjar ogilla Theresa mer och mer för hon verkar tro att hon är bättre än många andra. Peder likadan.

Jag tycker det är synd att hon är sån, hade hoppats att hon skulle ta sug långt då vi är från samma stad från början. Det var ett reportage i lokal tidningen förra veckan där hon ansåg att produktionen har klippt till hennes nackdel, hon ansåg väl även att hon hade blivit hackkyckling om jag inte minns fel.
  • Nandez
    Beccus skrev 2023-10-11 05:06:22 följande:
    Jag tycker det är synd att hon är sån, hade hoppats att hon skulle ta sug långt då vi är från samma stad från början. Det var ett reportage i lokal tidningen förra veckan där hon ansåg att produktionen har klippt till hennes nackdel, hon ansåg väl även att hon hade blivit hackkyckling om jag inte minns fel.
    Okej

Intressant reportage. Förstår att du tycker att det är synd att hon är sån
  • Nandez

Hemlighetsmakeriet fortsätter och ett samarbete inleds i könndom

• Jhannis
    Beccus skrev 2023-10-11 05:06:22 följande:
    Vet inte om produktionen klipper fel för det är väl hur dem framför sig framför kameran....Har alltid hört att kameran ljuger inte.....Hon är säkert snäll och trevlig, men jag ser att hon verkar vara lite grinig när hon inte får göra nåt eller grinig på andra deltagare som vid örådet när hon gnällde på Daniela.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-11 19:34:07 följande:

Vad dryg han är

Ja det är han. Han smörar in sig för att komma långt.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-11 19:38:14 följande:

Therese är inte positiv

Hon verkar vara negativ mot alla. Undrar hur länge hon kommer att vara kvar?
Svar på tråden Robinson 2023 Höst