• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-11 19:43:54 följande:
    Ja det är han. Han smörar in sig för att komma långt.
    Han gör nog det
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-10-11 19:29:19 följande:
    Vet inte om produktionen klipper fel för det är väl hur dem framför sig framför kameran....Har alltid hört att kameran ljuger inte.....Hon är säkert snäll och trevlig, men jag ser att hon verkar vara lite grinig när hon inte får göra nåt eller grinig på andra deltagare som vid örådet när hon gnällde på Daniela.
    Ja,det som sägs framför kameran är väl sagt.
    Det kan väl knappast vara ihopklippt.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-10-11 19:38:14 följande:

Therese är inte positiv

Ja,varför gnälla över en toarulle?
    Det borde väl vara bra. Hellre det än att torka sig där bak med blad eller annat som finns i djungeln.
  • Beccus
    Jhannis skrev 2023-10-11 19:29:19 följande:
    Vet inte om produktionen klipper fel för det är väl hur dem framför sig framför kameran....Har alltid hört att kameran ljuger inte.....Hon är säkert snäll och trevlig, men jag ser att hon verkar vara lite grinig när hon inte får göra nåt eller grinig på andra deltagare som vid örådet när hon gnällde på Daniela.
    Kameran filmar beteende och den ljuger knappast. Känner inte Therese alls, tyckte det var kul att nån från vår lilla stad kom med och hade hoppats på att hon skulle ta sig långt, nu hoppas jag på att hon blir hemskickad... 

Therese är inte positiv

Väldigt negativ 
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-10-11 19:46:39 följande:
    Ja,det som sägs framför kameran är väl sagt.
    Det kan väl knappast vara ihopklippt.
    Dom måste nog klippa en del om dom filmar flera timmar så är det inte mycket som får plats i tjugo minuters avsnitt
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-10-11 19:48:01 följande:
    Ja,varför gnälla över en toarulle?
    Det borde väl vara bra. Hellre det än att torka sig där bak med blad eller annat som finns i djungeln.
    Ha, ha, du har så rätt
  • molly50
    Beccus skrev 2023-10-11 19:49:20 följande:
    Kameran filmar beteende och den ljuger knappast. Känner inte Therese alls, tyckte det var kul att nån från vår lilla stad kom med och hade hoppats på att hon skulle ta sig långt, nu hoppas jag på att hon blir hemskickad... 

Therese är inte positiv

Väldigt negativ 
    Det verkar vara många som skyller på att de har framställts fel pga klippningen.
    Det har ju hänt tidigare säsonger också.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-10-11 19:49:24 följande:
    Dom måste nog klippa en del om dom filmar flera timmar så är det inte mycket som får plats i tjugo minuters avsnitt
    Ja,absolut. Men det som sägs framför kameran kan väl knappast vara ihopklippt.
  • Nandez
    Beccus skrev 2023-10-11 19:49:20 följande:

Therese är inte positiv

Väldigt negativ 
    Skulle inte bli förvånad om hon blir hemskickad fort
Svar på tråden Robinson 2023 Höst