Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023 Höst

Nandez skrev 2023-11-16 21:26:54 följande:

Tove hånade Pelle där på slutet

Jag tycker hon hånar nästa alla. Hennes blick på det andra får mig att rysa, men som sagt hon är lurig och ego. Hon gör nog allt för att försöka vinna.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-16 21:32:36 följande:
    Hoppas det. Ja, hon är otroligt manipulativ men jag hoppas att dom andra har insett det nu.

Tror det, Karolinas dödshand trodde jag att hon skulle ge Pelle men det blev Tove, så Karolina har fattat vad hon går för
    Karolina!!!??? Du menar väl Els-Marie för det var hon som gav blodshämnden till Tove.
  • Jhannis
    Bis mis skrev 2023-11-16 21:42:03 följande:

Se vilka Tove är närmast i gruppen, dom mest sympatiska och samma människor jag skulle ha trivts bäst med. Jag tycker att det säger en hel del.

Vilka är Tove närmast med i gruppen? Ja en och det är Ylva...som Tove kommer att hugga i ryggen när hon får chans. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-16 21:53:23 följande:
    Precis vad jag tror
    Eller hur. Tove har nog inte så många vänner som hon går på. Trist bara att hon hade immuniteten. Hoppas den inte gäller mer nästa vecka.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-16 22:14:15 följande:
    Som jag uppfattar så är det bara Ylva, om inte Ylva har ändrat sig efter örådet. Hoppas också att immuniteten inte gäller nästa vecka
    Ylva kanske tycker synd om Tove vilket vore fel. Ylva om någon måste tänka på sig själv, hon är äldre och behöver bespara alla krafter åt sig själv. Man kan bara hoppas att hon inser att Tove är listig och egosentrisk.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-17 23:42:52 följande:
    Men bara för att du varit i en liknande situation så innebär väl inte det att det är samma sak för Tove?
    Håller med dig Molly....Och vem 17 har läst Toves dagbok....Hallå ????
  • Jhannis

Vilket djävla snack är det om at Pelle skulle ha läst Toves dagbok????? Inge får väl ha med sig mer än ett personligt sak.:: Skulle Tove då ha med sig Penna, Bok  så skulle hon ju ha redan haft regelbrottt....Skulle det vara så så slutar jag se på Robinson för då skulle det vara köpta deltagare som vinner hela alltet.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-19 20:49:54 följande:

Borde vara lika stor chans för alla

Jag vet vem som vann
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-19 20:53:50 följande:
    Glad
    Men jag blev inte glad över vad han gör nu
Svar på tråden Robinson 2023 Höst