Inlägg från: monstretmonster |Visa alla inlägg
  • monstretmonster

Robinson 2023 Höst

Wilmer är ju en rätt stark spelare, undrar om han tar hem hela Robinson. hoppas inte det dock.

kul att Sara äntligen får komma in från gränslandet :) blev så glad för hennes skull. Men hade gärna sett Maria tillbaka också, hon verkar så härlig.

• monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-11-23 22:34:50 följande:

Måste bara få säga åt Monstretmoster att det inte var kul att du spoilade att Sara skulle komma in på Robinson....Det förstörde för mig som inte sett sista Gräslandet. Demon

molly50 skrev 2023-11-23 22:41:46 följande:
    Tack för spoilern! Hade inte sett Gränslandet än. Men ok. Nu vet jag. 

Det står inget i trådstarten att man inte får diskutera alla avsnitt som faktiskt har släppts.
  • monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-11-23 23:02:21 följande:

Nu har jag sett Gränslandet ....Det var lite tråkigt att se då någon spoilade om att Sara vann.....Gillar inte Sara alls och hoppas att hon åker direkt. Hade helst haft in Maria eller Els-marie . Ni som är med i tråden sluta med att SPOILA 

Vilket ältande. 
  • monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-11-23 23:06:35 följande:
    Man får väl ha ett eget huvud .....Vi alla läser inte kmmentarena samtidigt ....en del ser tv  direkt andra får se på play.....Därför sluta och spoila.
    Ja, försök använda det nästa gång. Man hänger inte i en sån här tråd om man är så känslig för spoilers. Om det nu inte står i trådstarte. Nandez får väl uppdatera den
  • monstretmonster
    Nandez skrev 2023-11-23 23:33:33 följande:
    Det har fungerat utmärkt utan problem tidigare, det behöver inte stå i trådstarten.
    Det är sunt förnuft
    Nej, är man rädd att bli spoilad så får man undvika tråden tills man sett det man ska se. Det är kutym när det gäller trådar av dessa slag, annars får man skriva det i ts
  • monstretmonster
    molly50 skrev 2023-11-24 00:07:03 följande:
    Men står det inte i trådstarten att det är en spoilertråd så frågar man innan man spoilar.
    Svårare än så är det inte. 
    På facebook har man robinsongrupper där det tydligt står att det är en spoilergrupp.
    Då är man med på eget bevåg.
    Men här framgår det inte och då frågar man. 
    Håller inte med. Det måste stå i trådstarten om det är specialregler. 
  • monstretmonster
    molly50 skrev 2023-11-24 20:07:39 följande:
    Då får vi enas om att vara oeniga.
    Står det inte uttryckligen i trådstarten att det är en spoilertråd så frågar man innan man spoilar.
    Hade Nandez velat att vi skulle kunna spoila i tråden så är jag övertygad om att hon hade tagit med det i sin trådstart.
    Ja vi får väl vara oeniga. 
  • monstretmonster
    Nandez skrev 2023-11-24 19:34:15 följande:
    Hör till god ton
    Nej god ton är att skriva reglerna så att alla vet, man kan ju inte gissa sig till reglerna. Det vanliga på nätet är att man håller sig undan trådar om man inte vill veta
  • monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-11-24 22:16:07 följande:
    Vore kanske på plats att du öppnar en egen tråd där du får spoila när du vill eller hur.
    Behövs inte när det redan finns en. Tips till dig är dock att tänka på din ton, det står i ts
  • monstretmonster

Rev av alla avsnitt igen men har lärt mig att man inte får spoila i denna tråd nu. Bra att det står i trådstarten tycker jag. Fina avsnitt iaf. 

• monstretmonster
    Mange och Pelle vann tävling och fick bo på hotell 😃 
    Där fick dom prata med sin familj på video.
    Sen vann Pelle och Ylva igen i eld + vattentävlingen!
  • monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-11-27 19:46:18 följande:
    Vad håller du på med?????Skrikandes Om du har spoilat igen så kommer du att åka ur gruppen omedelbart.
    Det är ett öppet forum, jag kan hänga här om jag vill
Svar på tråden Robinson 2023 Höst