BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Ni som har plussat innan. Vid vilken äl dag har ni fått plus ? Jag tog ett imorse och är äl+9 och det var neg. Jag har barn sen tidigare och vet då att jag var sjukt osäker på när äl var så vet inte riktigt när jag plussade till äl.
Så. Vid vilken äl dag plussade ni ?
Hej, hur gör ni andra som väntar på Bim när det gäller alkohol? Tar ni nåt glas eller kör ni helt alkoholfritt? Är så kluven i frågan. har bim nästa helg och ska på middag i helgen och jag vet inte om jag borde dricka 😅
Hej, hur gör ni andra som väntar på Bim när det gäller alkohol? Tar ni nåt glas eller kör ni helt alkoholfritt? Är så kluven i frågan. har bim nästa helg och ska på middag i helgen och jag vet inte om jag borde dricka 😅
Enligt FF appen så är jag på ÄL+9 idag, men jag har inga symptom.
Jag har inte ens brytt mig om att beställa nya graviditetstester, för känner att det är att kasta pengarna i sjön för det kommer bara vara negativt.
Ja, jag är lite bitter just nu. Vi är inne på försök nr 7 efter missfaller vi fick i vecka 14.
Hade jag inte fått det missfallet hade vi suttit här med en bebis. Den tanken gör så ont att jag vill lägga mig i sängen och aldrig kliva upp.
Ni som har plussat innan. Vid vilken äl dag har ni fått plus ? Jag tog ett imorse och är äl+9 och det var neg. Jag har barn sen tidigare och vet då att jag var sjukt osäker på när äl var så vet inte riktigt när jag plussade till äl.
Så. Vid vilken äl dag plussade ni ?
när jag plussade nu i sommar var det på äl +9
tog ett test på +8 också och då var det negativt, på +9 tog jag ett tidigt test från abblo pharma Som var positivt o sen ett digitalt testa tidigt från clearblue som bekräftade det.
Enligt FF appen så är jag på ÄL+9 idag, men jag har inga symptom.
Jag har inte ens brytt mig om att beställa nya graviditetstester, för känner att det är att kasta pengarna i sjön för det kommer bara vara negativt.
Ja, jag är lite bitter just nu. Vi är inne på försök nr 7 efter missfaller vi fick i vecka 14.
Hade jag inte fått det missfallet hade vi suttit här med en bebis. Den tanken gör så ont att jag vill lägga mig i sängen och aldrig kliva upp.
Jag testade svagt positivt förra måndagen, då hade jag också starkt ägglossningstest.
jag tog ett nytt graviditetstest nu i måndags och då var det negativt men med det här ovan starka ägglossningstestet i samma kiss.
tog tyvärr inget test däremellan så ingen aning när det försvann helt, men det Var som sagt väldigt svagt i måndags.
tempar du också? Har du slutat blöda?
har du slutat blöda skulle jag köra på med sex varannan dag iaf så gör det ju inget om du inte hittar ägglossningen med test då har ni safeat upp så där finns spermier om ett ägg kommer, om du fortfarande blöder får du nog känna efter själv vad som känns bra.
jag blöder fortfarande lite men fick ok från läkaren ändå.