• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Flowerpower33

Nej jag har inte vågat eftersom de inte är lika känsliga och tänkt de skulle vara negativa istället. Men ska nog prova ett sånt imorgon och se vad som står. Hade helt negativa test ÄL+10 (ett som var så känsligt som 5) så jag antar att ägget fäste rätt sent. Kan ju vara därför mina test var svaga så sent också och nu börjar HCG öka mer. Hoppas på 2-3 på clearblue imorgon då!

cutepenguin skrev 2023-11-20 14:54:57 följande:
    Mina två test jag tog på ÄL+14 och ÄL+15 var relativt svaga också, och då visade det sig att jag ändå är gravid med tvillingar (är i vecka 14 på onsdag). Har du testat med de digitala från Clearblue som anger veckor? Jag körde nästan enbart med dom den här gången för att se så allt var OK med HcG-nivåerna. Glad

• Hejsan91hejsan

Har bim idag eller imorgon. Haft ont i korsryggen imorse, mensvärk just nu.. är väl säkert kört igen, samtidigt som jag vet att jag även hade mensvärk de gånger jag plussat förr. 4e försöket med barn nr 2. Lever på hoppet 😅

• Anonym (Tilda)

Jag har BIM om typ 5, 6 dagar. Tog en negativ test idag. Är på ÄL+8. 

• Jossolo

Kommer jag med mina frågor igen 😄
    Ni som gör ÄL-tester, Hur många dagar innan ser ni en stegring fram tills själva ÄL-dagen?

• Villblimamma98

Jag är så nojig efter missfallet men tycker ni detta ser bra ut för att vara äl + 11? Eller är det för svagt? Är taget nu vid 18

• tjatalagom
    Villblimamma98 skrev 2023-11-20 18:35:32 följande:

Jag är så nojig efter missfallet men tycker ni detta ser bra ut för att vara äl + 11? Eller är det för svagt? Är taget nu vid 18

Det ser absolut bra ut ❤️ kom ihåg att hcg fördubblas eller ökar varannan dag, så man kan inte se så stora ökningar i början men sen går det undan❤️
  • Villblimamma98
    tjatalagom skrev 2023-11-20 18:39:01 följande:
    Det ser absolut bra ut ❤️ kom ihåg att hcg fördubblas eller ökar varannan dag, så man kan inte se så stora ökningar i början men sen går det undan❤️
    Tack!! 🥹❤️
  • Flowerpower33
    Villblimamma98 skrev 2023-11-20 18:35:32 följande:

Så här svagt plussade jag morgonen ÄL+11 med dottern 2018, syns knappt haha. Så det där tycker inte jag är svagt 🥰

• Villblimamma98
    Flowerpower33 skrev 2023-11-20 19:38:32 följande:

Så här svagt plussade jag morgonen ÄL+11 med dottern 2018, syns knappt haha. Så det där tycker inte jag är svagt 🥰

Tack ❤️
Svar på tråden BIM november