BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Nej jag har inte vågat eftersom de inte är lika känsliga och tänkt de skulle vara negativa istället. Men ska nog prova ett sånt imorgon och se vad som står. Hade helt negativa test ÄL+10 (ett som var så känsligt som 5) så jag antar att ägget fäste rätt sent. Kan ju vara därför mina test var svaga så sent också och nu börjar HCG öka mer. Hoppas på 2-3 på clearblue imorgon då!
Har bim idag eller imorgon. Haft ont i korsryggen imorse, mensvärk just nu.. är väl säkert kört igen, samtidigt som jag vet att jag även hade mensvärk de gånger jag plussat förr. 4e försöket med barn nr 2. Lever på hoppet 😅
Jag har BIM om typ 5, 6 dagar. Tog en negativ test idag. Är på ÄL+8.
Kommer jag med mina frågor igen 😄
Ni som gör ÄL-tester, Hur många dagar innan ser ni en stegring fram tills själva ÄL-dagen?
Jag är så nojig efter missfallet men tycker ni detta ser bra ut för att vara äl + 11? Eller är det för svagt? Är taget nu vid 18
Jag är så nojig efter missfallet men tycker ni detta ser bra ut för att vara äl + 11? Eller är det för svagt? Är taget nu vid 18
Så här svagt plussade jag morgonen ÄL+11 med dottern 2018, syns knappt haha. Så det där tycker inte jag är svagt 🥰
Så här svagt plussade jag morgonen ÄL+11 med dottern 2018, syns knappt haha. Så det där tycker inte jag är svagt 🥰