• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • sommar2019juni

Jag satt mig pirrigt och skulle testa på morgonen, men så när jag torkade mig hade mensen kommit? så typsikt! Jag utgår från att det är mens, avvaktar och ser, har inte kommit igång ordentligt och har inte den mensvärk jag brukar ha? hann inte öppna testet utan sket i allt helt enkelt! ❤️

• tjatalagom
    sommar2019juni skrev 2023-10-29 09:05:03 följande:

Jag satt mig pirrigt och skulle testa på morgonen, men så när jag torkade mig hade mensen kommit? så typsikt! Jag utgår från att det är mens, avvaktar och ser, har inte kommit igång ordentligt och har inte den mensvärk jag brukar ha? hann inte öppna testet utan sket i allt helt enkelt! ❤️

Men va??? Näe😭😭
  • Anonym (Sprallig, nervös, orolig)

Har du bim idag?
  • sommar2019juni
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-10-29 09:27:14 följande:
    Har du bim idag?
    BIM imorgon? tror ju att de är mensen som kommit igång helt enkelt, man kan väl ha någon typ utav blödning såhär och ändå vara gravid men tror nog det blir nya försök nästa månad..🥹❤️
    sommar2019juni skrev 2023-10-29 10:00:56 följande:
    BIM imorgon? tror ju att de är mensen som kommit igång helt enkelt, man kan väl ha någon typ utav blödning såhär och ändå vara gravid men tror nog det blir nya försök nästa månad..🥹❤️
    Okej! Ja du får väl se om mensen beter sig underligt.
    Håller tummarna för nästa månad iaf❤️❤️
  • Cinapuffen

Äl+11 och bim -3 idag, tog ett testa ultratidigt som visade inte gravid. Så det är bara att invänta mens och ta nya tag. Hinner med ett till bim i november. Uppdaterat listan när mensen kommit. Det positiva är ju att jag kan ta ett glas vin till maten på kryssningen imorgon. 😅

Cinapuffen skrev 2023-10-29 10:28:32 följande:

Äl+11 och bim -3 idag, tog ett testa ultratidigt som visade inte gravid. Så det är bara att invänta mens och ta nya tag. Hinner med ett till bim i november. Uppdaterat listan när mensen kommit. Det positiva är ju att jag kan ta ett glas vin till maten på kryssningen imorgon. 😅

Nya tag, roa dig ordentligt på kryssningen!❤️
  • Sollan907

Oh fasen va tråkigt 😕 om inte mensen beter sig som den brukar i dagarna så hade jag nog tagit ett test om jag var du. Man kan ju få små blödningar när man är gravid. I och med alla dina symptom!
    Men om det inte blev något denna gången så håller jag tummarna för dig i nästa månad ❤️
  • Sollan907
    Cinapuffen skrev 2023-10-29 10:28:32 följande:

Förra månaden när mensen kom åkte sambon och jag och köpte en riktigt fin flaska rött och lagade god mat! Det var kändes lite lättare att vända en sån tråkig dag till något mysigt 😊 
    Hoppas du får en trevlig resa 🥰
  • Ememem

Så tråkigt!

Tyvärr kan kroppen spela rätt elaka spratt och jag har haft flera månader, särskilt under försöken med första, där jag kände så mycket symptom. Tror att det dels beror på att man kanske nyligen slutat med preventivmedel och samtidigt lär känna sin kropp på nytt men även att man känner efter så mycket mer och kanske även känner sådant som är där varje månad men som man annars aldrig reflekterar över. 
Svar på tråden BIM november