Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2023

molly50 skrev 2023-12-06 21:00:24 följande:
    Nej,jag tycker han verkar lite sliskig på något sätt.
    Han ger inga bra vibbar. 
    Ok
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-06 21:17:15 följande:
    Ja,verkligen! 
    Ja, det tycker jag verkligen också
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-06 21:18:44 följande:
    Jag får inte den känslan med Jimmy.
    Däremot är han mer utåtriktad.
    Erik verkar dessutom svartsjuk och det gör att varningsklockor ringer för mig. 
    Tycker att Jimmy har höga tankar om sig själv, att han är lite förmer än Erik

Om Erik är svartsjuk eller inte är svårt att veta 
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-06 21:19:32 följande:
    Ja,det hoppas jag. Även om det inte blir någon av de på gården. 
    Tror Jens föll för Alexandra vilket dom andra kände av främst Ida
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-06 21:28:46 följande:
    Jag skrev bara att jag inte tyckte att han var sliskig vilket någon påstod. Han passar inte på landet det håller jag med om men det lyste liksom inte bondgård om Erik heller..
    Båda vet ju att det är en bonde dom skulle dejta, om dom inte vill bo på en bondgård borde ingen av dom ha skrivit till Mimmi 
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-06 21:31:56 följande:
    För mig räcker det med det Erik visade på festen för att jag skulle ändra uppfattning om honom.
    Jag tycker inte att Jimmy verkar tro att han är för mer än någon annan.
    Bara lite mer framåt.
    Tyckte att det märktes ganska tydligt på Jimmy när han var ensam och larvade runt och pratade om hans fru

Jimmy visade svartsjuka när han var ensam vilket han försökte skämta bort med sitt tramsande 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-06 21:30:47 följande:
    Eller hur det var så tydligt det kunde vara.
    Japp
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-06 21:32:58 följande:
    Det är möjligt. Vi får se vad de kommer fram till nästa onsdag. 
    Tror inte att Alexandra är intresserad av att vara kvar
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-06 21:35:41 följande:

Han är väl en liten nivå högre socialt och verbalt, och eftersom han inte är från landet har han väl inte riktigt vett att anpassa sig och hålla på sig utan han beter sig som sig själv och skrattar och har roligt. Utan att kunna koderna.. 

Jag vet inte om Jimmy tycker sig vara för mer än Erik men jag gissar att det fanns saker vi inte såg som kanske fick honom att känna sig självsäker. 

Överlägsen självsäkerhet tyckte jag ju samtidigt vi såg hos Erik när han dansade på festen. 

Så de fick väl båda sina 15 sekunder i rampljuset när de kunde vara kungar?

1-1 dem emellan där!

Vad gäller svartsjuka så har jag inte heller nån aning om han är problematiskt svartsjuk eller inte, men utifrån vad vi tittare såg i rutan så framstod det så. 

Skämtar du, en högre nivå för att han inte är från landet utan från stan. Så det är skillnad om man är från landet eller från stan gällande det sociala eller verbala. Ja, jösses

Att kalla Mimmi för sin blivande fru utan att veta är ganska knasigt

Jimmy visade också svartsjuka som han försökte dölja
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-06 21:53:06 följande:
    Jag tror att Alexandra vill vara kvar, men hon kräver mer av Jens som då är upp och ner med alla tjejer han träffat och inte kan placera sina känslor. Som Alexandra har sagt tidigare så vill hon bli bekräftad så inte hon behöver vara rädd för att bli utkastad
    Så kan det vara men jag haren känsla av att hon inte kommer att stanna med Jens. Men jag kan ha fel
Svar på tråden Bonde söker fru 2023