-
Självironi vet jag inte om det var, hans prat om sin blivande fru och så uppfattade jag inte som såTecum skrev 2023-12-07 16:54:16 följande:Instämmer, jag tolkade hans skrytande som självironi, han bjöd på sig själv. Men vi får väl se. Erik är dock storfavorit. -
Det ligger nog mer bakom Alexandra och Jens dejtande än vi vet. Skulle inte förvåna mig om Produktionen övertalade Alexandra att stanna kvar och att hon kunde bo på hotell. Fick en känsla av att hon ville åka hem på en gångTecum skrev 2023-12-07 17:11:46 följande:Det är synd om Jens som inte var beredd på att Ida skulle säga nej, även om de enligt media redan kommit överens om att han skulle rösta ut henne. Men det tog mycket värre på honom att Alexandra fick för sig att bo på hotell. Hon var hans favorit. Så nu är det kört för honom, även om Alexandra mot förmodan skulle stanna på gården. Han varken kan eller ska lita på henne och det kommer inte att hålla. Och den andra kvinnan insåg att hon var andrahandsvalet och hennes känslor svalnade redan i sista inslaget i går, när Jens sökte ensamheten istället för hennes famn.
Jag skrev redan i början av serien att Jens var den som kvinnor riskerade att lämna frivilligt. Tyvärr hade jag rätt, han är en vanlig trevlig kille som inte är så verbal eller bra på att uttrycka känslor. Men att påstå att stadsbor är mer verbala och sociala än lantisar är bara dumt. Finns det någon verbalare och socialare än Micke?
Ja, Jens är en trevlig och gullig kille.
Håller med om att det är dumt att påstå att stadsbor är mer verbala och sociala än lantbor. Det stämmer ju inte -
Att alla kvinnor skulle vara likadana är befängt. Jösses, vilket trams och undrar vem som övertänkter härTecum skrev 2023-12-07 17:17:11 följande:När någon lämnar frivilligt borde de andra tänka "jippie, en konkurrent mindre". Men kvinnor verkar tänka tvärtom, "vad är det för fel på honom, vad vet hon som vi inte vet". Sen börjar de fundera, övertänker, letar fel och ofta slutar det med att flera eller alla lämnar. Lite konstigt tycker jag.
Ida kände ganska säkert att Jens inte var intresserad av henne och att hans fokus var Alexandra, det är svårt att dölja förälskelse -
Jimmy var säker på att Mimmi kommer att välja honom och att hon är hans blivande fru. Så han skämtar om det, det tror jag inte när han sprang runt på byn och upprepade det flera gånger.Tecum skrev 2023-12-07 17:20:20 följande:Att säga något sånt som "blivande fru" på allvar är ju så dumt, verklighetsfrånvänt och skrytsamt att jag har svårt att tro att någon skulle göra det på allvar. I synnerhet när de vet att de är på TV... -
Att Alexandra inte vill vara kvar är ganska tydligt, blir hon kvar så blir det troligen inte långvarigtTecum skrev 2023-12-07 17:25:06 följande:Håller med, jag har läst att de bröt reglerna och hade kontakt mellan Sundbyholm och ankomsten till gården fast det är förbjudet. Och att produktionen övertalade Alexandra att ta in på hotell istället för att åka hem direkt. Inga goda förutsättningar för fortsatt relation, men bra för produktionen som får två tjejer kvar.
Har hört samma sak och då borde Alexandra veta vilka känslor Jens har för henne. Tror att det märktes att de två hade något tillsammans -
Det är trots allt inte så många kvinnorTecum skrev 2023-12-07 17:47:18 följande:Klart det inte gäller alla, men faktum är att det hänt ett antal gånger i BSF:s historia! -
molly50 skrev 2023-12-07 17:50:01 följande:Tack.
-
Jamolly50 skrev 2023-12-07 17:50:34 följande:Ja,vi uppfattar saker olika. -
Det är säkert en hel del som vi inte får semolly50 skrev 2023-12-07 17:52:22 följande:Ja,det vet vi ju inte förstås. -
Ja, sen så kommer vi inte att få veta hur det går med hans lärandemolly50 skrev 2023-12-07 17:53:08 följande:Ja,precis. Därav att jag skriver att tiden får utvisa hur det går.