Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2023

Det blev som jag anade att det skulle bli, trist det

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:02:24 följande:

Alltså 2 avsnitt nästa vecka och det verkar vara ris och ros .....Jag kommer inte hitta skriva med er när programmet går då jag är nere i södra Sverige och kommer inte åt datorn förrän kring 22.00, men skriver så fort jag sett dessa avsnitt.

Okej, hoppas på en trevlig resaGlad
  • Nandez
    Tecum skrev 2023-12-14 21:04:17 följande:

Mimmi är inte att lita på, så starka känslor och fyra dagar senare har allt dött. Hon är tydligen väldigt ombytlig och det är väl förklaringen till att hon är singel. Nu provar hon väl med Erik, undrar hur länge det håller...

Tror inte hennes känslor var så starka. Jimmy är lika gammal han som Mimmi och singel så han är väl ombytlig han med i så fall
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:04:24 följande:
    Jag skulle inte kunna göra det på Tv. Nej för 17 heller.
    Glad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:05:08 följande:
    Han har nog svårt eftersom han aldrig dejtat någon tidigare.
    Tänkte mer på hur han var tillsammans med sin bror
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-14 21:06:37 följande:
    Ja,men var det inte Erik som berättade för Jimmy när de kom tillbaka?
    Så uppfattade jag det,i alla fall. 

Nej,hon måste ju välja efter sitt hjärta.
    Om det sen inte fungerar så är det väl så.
    Japp
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:11:49 följande:
    Vi tittare vet inte vad dom pratat om efter valet. Kan vara så att Mimmi fattade att det inte fungerar mellan dem när Jimmi efter två dagar reste hem till Västkuseten .
    Hon har haft några dagar och tänka på om hon verkligen gjorde rätt val, men ändå ville åka på resan som kompis med Jimmi. Annars hade hon fått göra som Jens att åka med sin syster Skrattande

Men ärligt Mimmi och Jimmi passade inte varann.
    Jag håller med dig 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:13:08 följande:
    Jo tyckte jag med att han var lite barnslig. Brodern var mera manlig och förstående och hjälpsam.
    Glad
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-14 21:13:46 följande:
    Nej det verkade hon faktiskt inte. Hon verkade möjligen faktiskt lite kär i Jimmy, men absolut inte överdrivet, och framförallt var det ganska tydligt tycker jag att hon fortfarande hade känslor för Erik OCKSÅ.

Hon ville nog gilla Jimmy mer.
    Så kan det vara mycket väl vara
Svar på tråden Bonde söker fru 2023