Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2023

Jhannis skrev 2023-12-14 21:14:34 följande:

Nå vi får se om det fungerar med Mimmi och Erik då eller om dem börjar från vänskap och fortsätter att träffas.

Vi får se hur det blirGlad
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-14 21:17:30 följande:
    Han kände väl för tusan av osäkerheten
    Man är ju två om att dejta, han får ju visa sitt intresse också
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-14 21:19:00 följande:
    Men har hon ens tagit kontakt med honom igen?
    Man såg i trailern att Erik kom med sin MC
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-14 21:21:29 följande:
    Nej han begrep inte det som var uppenbart för alla. Att A var den på gården som var absolut minst intresserad av honom.., MEN samtidigt är man lite blind när man är kär och risken finns att man önsketänker och blundar för det uppenbara under en kort fas. Fler än Jens har nog gått i den fällan någon gång i livet.
    Varför ville han ha flera hem till gården, det var ett undantag att det var fler än tre som fick komma till hans gård
  • Nandez
    Hobgoblin skrev 2023-12-14 21:22:28 följande:

Vilket liv har man själv om man bryr sig så mycket om ett tv-program som bara är
    fiktivt?

Det är flera tidigare som har gift sig och har barn högst verkligt 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:26:23 följande:
    Tack...Jag har min Lapptopp med mig, men jag kommer att umgås med dotterns familj till ungefär 22.00.
    Hörs senareGlad
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-14 21:28:55 följande:
    När hon dök upp på resan så visste ju Jimmy redan att hon bara ville vara kompis.
    Hur kunde han veta det
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:36:43 följande:
    Mimmi hade ringt Jimmi om att hon ville träffas på resan som kompis. Det sa hon när hon satt i soffan på hotellet och pratade med sin syster vad jag hörde.
    Missade det, pratade med maken samtidigt
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-14 21:35:51 följande:

Så tror jag också. Så länge Jimmy var där efter slutvarvet var de väl inne i en bubbla, sen blev det väl kanske en kontrast så fort Jimmy åkte och tankarna går väl också på högvarv då. Jag tror också att hon och Erik ganska snart började smsa varandra? Kanske rent av nåt första medd från Erik till henne medan Jimmy fortfarande var där på Öland. Bara en magkänslegissning.

Mimmi hade ju inte helt släppt känslorna för Erik vid slutvalet. Jag tror hon charmades av Jimmy och ville vara kär i en glad kille som han men på djupet sångbar det Erik hon var intresserad av innerst inne. Tror inte det handlar ett dugg om händighet eller vem som passar på en gård, utan om att Erik var mer manlig till sin person.

Så kan det vara eller så har Mimmi träffat någon annan kille
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:37:30 följande:
    Jimmi hade hoppats att deras känslor skulle komma tillbaka när det träffas
    Ok
Svar på tråden Bonde söker fru 2023