Inlägg från: Anonym (Saknar dig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Saknar dig)

Saknar dig

Saknar din värmde, din kärlek, att du fick mig att känna mig speciell. Jag saknar din kropp så att det gör ont, att få röra vid dig, att få känna dina läppar mot mina. Hur det pirrar i hela mig och får stötar igenom mig när du rör vid mig. Minns dig naken, hur du smakade, hur du tog för dig av mig.. 

• Svar på tråden Saknar dig
  • Anonym (Saknar dig)

Så märkligt hur man kan fastna för ngn och hur svårt saker kan kännas fastän känslorna finns där. 

• Anonym (Saknar dig)
    Anonym (...) skrev 2023-10-18 17:16:54 följande:
    Jag vet precis vad och hur du menar, men i mitt fall är det helt omöjligt. Men samtidigt är det väl tur det på samma gång, men känslorna säger något annat.
    På vilket sätt omöjligt?
  • Anonym (Saknar dig)
    Yeepz skrev 2023-10-19 00:53:21 följande:

Vackert skrivet. Väcker känslor, kan relatera. Håller tummarna att du får uppleva samma snart igen

Tack Hjärta
  • Anonym (Saknar dig)

Endo exo, det går inte att citera. Jag vill tro att personen vet men det kanske överskuggas av att allt som hänt på vägen. Han tror nog att jag har lagt ner vår relation. Men hur kan man släppa ngn som man känner en så stark dragning till? 

Jag drog mig undan, för vi hade fastnat i ngt som var långtifrån det jag ville ha. Men det betyder inte att längtan inte finns där. 

• Anonym (Saknar dig)
    Anonym (jaha) skrev 2023-10-31 11:16:19 följande:
    Och det tror du kommer lösas av att du skriver anonymt på FL?

Du gjorde ett val, stå för det och gå vidare.
    Haha ja, så kan man se det :) men för mig är skrivandet en ventil. 
  • Anonym (Saknar dig)
    Anonym (Camilla) skrev 2023-10-31 15:15:17 följande:

Jaha är för det mesta klarsynt! Spot on den här gången. Tycker dock att TS formulerar sig vackert. Fortsätt skriva! 

Tack! Skrivandet har kommit att betyda mycket för mig på senaste tiden..
  • Anonym (Saknar dig)
    Anonym (jaha) skrev 2023-11-01 16:46:11 följande:
    Att skriva av sig kan säker vara nyttigt ett tag, bara man inte fastnar i sitt ältande och blir en ny kaffedraken Flört

Kort sagt, skriv på du, bra att bolla tankar med andra, men lika viktigt är att:

1) Du inser att det inte kommer lösa något, det är bara ett sätt att ventilera känslor och tankar inte en lösning

2) Du inser att ältandet förhindrar dig från att komma vidare. Varje dag/vecka/månad/år du spenderar åt att titta bakåt är tid som du går miste om i nuet, tex kunna träffa nya människor, bilda nya relationer.

3) Du sätter en gräns för när det får vara färdigältat så du inte fastnar i det.

Haha, Kaffedraken!!! 

Nej, jag fastnar inte. Hade inte tänkt att möta ngn. Har inte bråttom med ngt. Men man måste få bearbeta :)

Svar på tråden Saknar dig