• Anonym (Saknar dig)

Saknar dig

Saknar din värmde, din kärlek, att du fick mig att känna mig speciell. Jag saknar din kropp så att det gör ont, att få röra vid dig, att få känna dina läppar mot mina. Hur det pirrar i hela mig och får stötar igenom mig när du rör vid mig. Minns dig naken, hur du smakade, hur du tog för dig av mig.. 

• Svar på tråden Saknar dig
  • Tom Araya
    Anonym (Saknar dig) skrev 2023-10-09 23:45:06 följande:
    Saknar dig

Saknar din värmde, din kärlek, att du fick mig att känna mig speciell. Jag saknar din kropp så att det gör ont, att få röra vid dig, att få känna dina läppar mot mina. Hur det pirrar i hela mig och får stötar igenom mig när du rör vid mig. Minns dig naken, hur du smakade, hur du tog för dig av mig.. 

Det låter som trevliga tankar om den de är riktade till. Jag är rätt säker (eller väldigt säker) på att de i alla fall inte är riktade till mig. Glad
  • Anonym (...)

Det där skulle jag önska att få höra, men det finns ju inte tyvärr

• Anonym (Natt-tankar)

Jag saknar också en viss man. Fast jag kom aldrig så långt med honom som du gjorde med "din". Du har i alla fall minnena. Jag gjorde mig mest löjlig inför honom, tror jag... Så du "vinner" över mig i alla fall. Jag skulle ha varit glad över bara några nätter av det du beskriver, med honom som jag tänker på nu...

• Anonym (Saknar dig)

Så märkligt hur man kan fastna för ngn och hur svårt saker kan kännas fastän känslorna finns där. 

• Anonym (Collection)
    Anonym (Natt-tankar) skrev 2023-10-10 01:06:58 följande:

Jag saknar också en viss man. Fast jag kom aldrig så långt med honom som du gjorde med "din". Du har i alla fall minnena. Jag gjorde mig mest löjlig inför honom, tror jag... Så du "vinner" över mig i alla fall. Jag skulle ha varit glad över bara några nätter av det du beskriver, med honom som jag tänker på nu...

Jag saknar hon jag hade känslor för senast, en yngre tjej. Aldrig träffat nån som henne. De flesta sa att jag bara var kåt.
  • Anonym (...)
    Anonym (Saknar dig) skrev 2023-10-18 14:10:41 följande:

Så märkligt hur man kan fastna för ngn och hur svårt saker kan kännas fastän känslorna finns där. 

Jag vet precis vad och hur du menar, men i mitt fall är det helt omöjligt. Men samtidigt är det väl tur det på samma gång, men känslorna säger något annat.
  • Anonym (Saknar dig)
    Anonym (...) skrev 2023-10-18 17:16:54 följande:
    Jag vet precis vad och hur du menar, men i mitt fall är det helt omöjligt. Men samtidigt är det väl tur det på samma gång, men känslorna säger något annat.
    På vilket sätt omöjligt?
  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (Collection) skrev 2023-10-18 14:32:16 följande:
    Jag saknar hon jag hade känslor för senast, en yngre tjej. Aldrig träffat nån som henne. De flesta sa att jag bara var kåt.
    Sågs ni länge? Bara för sex? Varför tog det slut?
  • Anonym (Collection)
    Anonym (Jasmine) skrev 2023-10-18 17:43:15 följande:
    Sågs ni länge? Bara för sex? Varför tog det slut?
    Blev aldrig nåt, jag var olyckligt kär. Men jag saknar henne. Drömde om henne inatt, varför ska man plågas så? Rynkar på näsan
Svar på tråden Saknar dig