Inlägg från: Anonym (JSS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JSS)

Saknar dig

Jag saknar min senaste. Dejtade över nätet i två månader våran första dejt var otrolig. Och jag saknar hennes leende. Hur hon strålade när hon såg på mig. Hennes beröring och underbara skönhet. Saknar sättet hon var mot mig hur snäll vänlig och kärleksfull hon var, men som sen dog. Saknar att få se henne glad och sprallig med sina små smilgropar. Se hur hon behandlar andra och sättet som folk dras till henne. Hon utstråla nått magiskt som inte bara jag märker, alla dras till henne, pratar med henne frågar om saker, ja allt. 

Saknar att ha henne bredvid mig i sängen att få stryka mina fingrar över hennes underbara kropp. Leka med hennes hår och kyssa henne. Känna doften av henne som jag fortfarande kan känna när jag tänker på henne. Saknar känslan man fick när man vakna på morgonen och se henne där, min tjej som jag älskar. Ligga där fridfult bredvid mig.

Men nu kommer jag troligtvis aldrig att få träffa eller prata med henne igen och det är nått som smärtar mig djupt. Hon kommer nog alltid finnas kvar i mitt hjärta.

Svar på tråden Saknar dig